مجلس و نمایندگان

ترخیص خودروهای خارجی به ثبات در بازار خودرو کمک می ‌کند

آوای سنت : نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس گفت: ترخیص خودروی خارجی توسط دادگستری هرمزگان به ثبات در بازار خودرو که همواره دغدغه مردم است کمک می‌کند.

 احمد جباری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات دادگستری هرمزگان در رفع کامل موانع ترخیص خودروهای خارجی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان گفت: با تلاش و جدیت رییس کل دادگستری استان هرمزگان موانع پیش روی ترخیص هزار دستگاه خودروی خارجی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان برداشته شد.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده عزم دستگاه قضایی را در کمک به دولت و مردم نشان می‌دهد، گفت: وقتی مردم احساس کنند که در نتیجه دستور قضایی صادر شده هزار دستگاه خودروی وارداتی ترخیص شده است تاثیرات چند وجهی می‌تواند در جامعه داشته باشد و آثار و برکات مثبتی به همراه دارد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان گفت: این اقدام علاوه بر کمک به دولت موجبات تسهیل تجارت و کمک به صادرات و واردات در کشور را فراهم می‌کند همچنین این اقدام در راستای جلوگیری و پیش دستی از رسوب کالاها و آنچه در سالیان گذشته دغدغه بوده است است.

وی با بیان اینکه رفع موانع ترخیص خودروی خارجی سبب می‌شود که از ضرر و زیان وارده به تجار جلوگیری شده و همچنین به ثبات در بازار خودرو و قیمت‌ها که همواره دغدغه مردم است کمک کند.

جباری با بیان اینکه ورود خودروهای خارجی سبب ایجاد رقابت در کیفیت خودروهای داخلی خواهد شد، گفت: ترخیص واردات خودروهای خارجی از احتکار و کسب درآمدهای نامشروع اقتصادی نیز جلوگیری می‌کند.

وی گفت: به عنوان نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از اقدام شجاعانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان صمیمانه تشکر و از رویکرد مثبت دستگاه قضایی که موجبات نشاط مردم به عنوان خریدار و همچنین سرمایه گذاران را فراهم کرده است تشکر می‌کنم./مهر

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن