مجلس و نمایندگان

جنایات اخیر صهیونیست ها ادامه مظالم تاریخی آنهاست

آوای سنت: رئیس مجمع نمایندگان کردستان کودک‌کشی در قدس را سند جنایت‌های رژیم صهیونیستی عنوان نمود.

به گزارش خبرنگار آوای سنت، محسن فتحی در واکنش به کشتار مردم بی دفاع فلسطین در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، آن را نقشه ای پیش طراحی شده برای جریحه دار کردن احساسات جهان اسلام در شب های قدر و ایام عید سعید فطر خواند و گفت: یورش نیروهای رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد‌الاقصی سندی بر جنایت‌های تاریخی آنها می باشد.

وی ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین، خواستار مداخله بین‌المللی جهت توقف کشتار و قتل عام فلسطینیان شد و افزود: حمایت کشورهای داعیه دار اسلامی در ارتباط با این رژیم مجعول خیانتی بزرگ به بشریت است که هروجدان بیدار هر انسان ازاده‌ای را نسبت به ادامه این فجایع غمگین و نگران می کند. سوالی که امروز ذهن مردم آزاد اندیش را به خود مشغول کرده این است که پاسخ این کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در کشتار بیرحمانه ملت فلسطین و قدس شریف چه خواهد بود؟!

فتحی با اشاره به اینکه ملت فلسطین در هفتاد و سه سال پیش با دسیسه‌ای بین‌المللی، از خاک و خانه اجدادی خود محروم شدند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از آن زمان، فلسطین غصب شده را به پایگاه تروریسم علیه ملت‌های مسلمان منطقه تبدیل کرده‌اند. خباثت‌های کشورهای حامی این رژیم مجعول در سطح بین‌المللی و خصوصا آمریکا پدر استانداردهای چند گانه حقوق بشری و تجاوز، این پرسش را مطرح می کند که جهان تا به کی با استاندارد‌های دو گانه و چند گانه شاهد این حجم از جنگ ‌طلبی خواهد بود؟!

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران به رفتار مسئولانه ایران در مقابل تقبیح هرگونه تجاوز و دفاع از مستضعفین در همه نقاط عالم اشاره کرد و یاداور شد: ایجاد اختلافات داخلی و همچنین فتنه‌انگیزی رژیم صهیونیستی و متحدان آنان در کشور‌های اسلامی، حاکی از ترس آنان از قدرت وحدت و همبستگی مسلمانان می باشد.

فتحی ضمن انتقاد از کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، برگزاری نشست ضروری و فوق‌العاده برای پایان دادن به این کشتار را خواستار و متذکر شد: موضع کشورهای منطقه در ارتباط با پیمان های عربی- عبری اظهار نگران کننده است. در حال حاضر تنها راه جلوگیری از این ظلم های دامنه‌دار و کشتار، شکنجه و تحقیر روزانه فلسطینیان توسط صهیونیست‌های بیگانه، مقاومت همه‌جانبه خواهد بود. در صورت تداوم این روند دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی باید هر چه زودتر به وظیفه خود در راستای پایان اشغال و مقابله با تداوم جنایات و تجاوزات صهیونیست‌ها عمل نمایند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن