مجلس و نمایندگان

سعیدی : مقابله با گروه بحران دشمن هوشیاری همه ما را می‌طلبد

آوای سنت : نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقابله با گروه بحران دشمن که به دنبال شناسایی نقاط حساس و مخاطره وحدت و امنیت ملی کشور است، هوشیاری همه ما را می طلبد.

معین الدین سعیدی با اشاره به دیدار جمعی از مردم استان سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری، بیان کرد: مقام معظم رهبری امروز اشاره هوشمندانه ای داشتند و تعبیری تحت عنوان گروه بحران را مطرح کردند که کار این گروه این بوده که نقاط حساس کشور را که از نظر دشمنان مستعد ایجاد التهاب بوده شناسایی کرده و اگر ما هوشیار نباشیم بر روی دو مولفه وحدت ملی و امنیت ملی دست گذاشته و تاثیر بگذارند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقابله این جریان نیازمند هوشمندی همه ماست. این هوشمندی را هم باید مردم داشته باشند و  هم مسئولان هوشمند باشند که با رویه‌ها و رفتارهای خود منجر به ایجاد گسل بین مردم و حاکمیت نشوند. برخی از رفتارهای ما مسئولان به شدت اثرش از  اقدامات دشمن بیشتر است. فلذا همه ما باید هوشیار باشیم تا از هر اقدامی که منجر به تحت تاثیر قرار گرفتن و مخاطره وحدت و امنیت ملی می شود، پرهیز کنیم.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ماهیت این گروه بحران به کشورهای غربی و به سرکردگی آمریکا بازمی گردد. هر کسی که در پازل آنها قرار گرفته و قصد تکمیل پازل آنان را داشته باشد، به نفع دشمن عمل کرده است و در خط دشمن است.

سعیدی با اشاره به دیدار مردم با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: این دیدارها بسیار در تحکیم وحدت بین شیعه و سنی موثر است. نگاه و رویکرد و تعابیر مقام معظم رهبری نیز بر این بوده و نه صرفا به عنوان یک نگاه استراتژیک؛ بلکه با تمام وجود به این وحدت اعتقاد دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: اینکه چقدر مسئولان بتوانند این نگاه مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهند موضوع جداگانه ای است. /ایسنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن