مجلس و نمایندگان

شتاب توسعه هرمزگان و بستک از سایر نقاط کشور کمتر است

آوای سنت : احمد جباری عصر جمعه در شورای اداری شهرستان بستک، اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس که دشمن سعی داشت این کار بزرگ را کم رنگ کند و کوچک جلوه دهد، نمونه بارز تلاش های موثر و ارزنده مهدی دوستی استاندار هرمزگان است.

وی با ذکر این نکته که استاندار هرمزگان شناخت خوب و کافی نسبت به موضوعات مختلف استان دارد، ابراز داشت: شتاب توسعه استان هرمزگان و شهرستان بستک پس از گذشت بیش از چهاردهه از انقلاب اسلامی در همسنجی با وضعیت توسعه در سایر شهرستان‌ها و استان‌ها کمتر است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان داشت: در دولت قبلی ترک فعل‌های فراوانی وجود داشت که در حال حاضر پرونده چند وزیر دولت قبل را به دستگاه قضایی ارائه کرده‌ایم.

جباری اذعان کرد: گره زدن همه مشکلات کشور به FATF، از جمله واردات واکسن که با جان و سلامت مردم ارتباط دارد ، یک گناه بزرگ و نابخشودنی بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور بدون واسطه و بدون تشریفات رئیس جمهور در میان مردم، مزیت دولت مردمی است و به حمدلله استاندار دولت در هرمزگان نیز از چنین روحیه ای برخوردار است و ساده و بی آلایش در میان مردم حضور پیدا می کند.

عضو مجمع نمایندگان گفت: وحدت خوبی در ادارات و دستگاه های اجرایی و بین علما، اندیشمندان، معتمدان و بزرگان شهرستان حاکم است.

جباری خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب از دریا به عنوان پروژه استراتژیک برای شهرستان بستک به شمار می رود؛ اگر تا تابستان سال بعد حداقل فاز اول این پروژه به میزان چهار هزار مترمکعب وارد مدار نشود، با تنش جدی آبی مواجه خواهیم شد.

وی تشریح کرد: تکمیل چهار کیلومتر از مسیر باقی مانده جاده ارتباطی خور جناح به عنوان زیر ساخت مهم ارتباطی و به عنوان یک پروژه ملی، تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در غرب استان هرمزگان و راه اندازی واحد کربنات سدیم در شهرستان بستک از جمله مطالبات مردمی است.


برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن