مجلس و نمایندگان

ضرورت تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی در مجلس یازدهم

آوای سنت: نماینده اهل سنت کرد تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در مجلس یازدهم را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت ، جلال محمود زاده نماینده حوزه مهاباد دهم و منتخب مجلس یازدهم طی اظهاراتی با اشاره به عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت: اسنادی از این سازمان بدست ما رسیده که ضرورت دارد تا در مجلس یازدهم، تحقیق و تفحصی از عملکرد سالاری مدیر سازمان مذکور داشته باشیم.

وی رسیدگی به امور کارگران و بازنشستگان ناراضی از سازمان تامین اجتماعی ضروری خواند و افزود: متاسفانه سازمان تامین اجتماعی حیات خلوت مسئولین و مقامات شده است و نظر اینجانب و برخی نمایندگان درباره عملکرد آقای سالاری در سازمان تامین اجتماعی کاملا منفی می باشد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی تخلفاتی دارد، ادامه داد: این تخلفات هم شامل مسائل مالی می شود و هم وقتی دولت در برخی مواقع نیاز به پول دارد، به منابع مالی این سازمان دست درازی می کند.

محمودزاده با اشاره به انتصابات در سازمان تامین اجتماعی بر اساس فامیل بازی و پارتی بازی تاکید کرد: بر اساس اطلاعاتی که بدست ما رسیده انتصابات در این سازمان بر اساس شایسته سالاری نبوده و بلکه فامیل بازی، آشنا بازی و پارتی بازی در این انتصابات دخیل است.

این نماینده عضو فراکسیون اهل سنت تاکید کرد: قطعا نیاز است تا تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی صورت گیرد و اولین کار ما در مجلس یازدهم رفع نواقص سازمان تامین اجتماعی و رسیدگی به داد کارگران و بازنشستگان این مجموعه خواهد بود.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: قطعا باید تخلفات مسئولین این سازمان و دولت در این مجموعه را بررسی کنیم تا جلوی ادامه این تخلفات گرفته شود. ما در مجلس یازدهم ضمن مشورت با نمایندگان شجاع، طرح تحقیق و تفحص را تهیه و امضاء می کنیم.

محمودزاده با طرح اینکه باید مسائل مالی سازمان تامین اجتماعی برای مردم بخصوص کارگران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان شفاف باشد، خاطر نشان ساخت: متاسفانه عملکرد مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان خیلی ضعیف است و با گفتار درمانی در حال اداره این سازمان می باشد. وی توانمندی لازم برای اداره این سازمان را ندارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن