مجلس و نمایندگان

عضو مجلس خبرگان رهبری : ایران درحال رشد و توسعه است

آوای سنت : نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران روز به روز درحال رشد و توسعه بوده و با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی به قله رفیع پیشرفت و تعالی خواهد رسید.

ماموستا فایق رستمی  در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان مستعد مدارس تیزهوشان استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش‌آموزان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مایه سعادت و خوشبختی شده و دل‌های خفته را بیدار کرده است.

وی با اشاره به اوضاع روز منطقه و جهان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: در هر جایی که دین اسلام رایج و حاکم باشد، دشمنان بیم و هراس دارند، مثل همین روزها که شاهد کشتاری در غزه هستیم که در تاریخ بی‌سابقه است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به اندازه جمعیت دو کشور حاشیه خلیج فارس، افراد تحت پوشش کمیته امداد در کشور داریم، تصریح کرد: بسیاری از مسئولیت‌ها از دوش نهادها و برخی افراد و مسئولان برداشته شده و کمیته امداد به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کند که قابل تقدیر است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه مشکلات کشور به واسطه تلاش و کوشش جوانان قابل حل است، عنوان کرد: جایگاه جوانان در حفظ و انتقال باورها و ارزش‌ها و به ویژه ارزش‌های انقلاب بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه ایران در حال رشد و توسعه است، گفت: یقیناً اگر ما سکوت کرده و در جا می‌زدیم، کسی کاری به کارمان نداشت، اما ما همچنان فعال و پویا هستیم و با اقتدار و تکیه بر توانمندی‌های نیروهای مسلح و جوانانمان در برابر همه زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاده‌ایم.

امام جمعه سنندج بر لزوم شرکت دادن جوانان، دانشجویان و آینده‌نگران در همه مسائل و استفاده از ظرفیت و نقطه نظرات آنها جهت رفع مشکلات تأکید کرد و یادآور شد: یقیناً با منابع خدادادی، ظرفیت‌های موجود و توانمندی دفاعی، کشور به قله رفیع اقتصاد خواهد رسید.

ماموستا رستمی «خودباوری، اعتماد به نفس و توکل برخدا» را لازمه مدیریت جهادی دانست و ابراز داشت: برای رهایی از وابستگی به بیگانگان، باید اعتماد به نفس ملی را تقویت و از ظرفیت نخبگان استفاده کرد. همچنین علم باید تولید شود و آن را در جهت توسعه بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی به کار گرفت.

وی حمایت کمیته امداد از ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آ‌موز و یک هزار و ۵۶۰ دانشجوی کردستانی را قابل تقدیر دانست و گفت: این عزیزان به واسطه تلاش خیرین و کمک‌های مردمی در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی استان تلاش می‌کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن