مجلس و نمایندگان

فضای آموزشی مریوان از نیم به ۳.۲۲ متر افزایش پیدا کرده است/ مشکل کمبود معلم برطرف شد

آوای سنت : عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های افتتاح شده در حوزه آموزشی در حوزه انتخابیه خود از ابتدای شروع مجلس یازدهم تا کنون، گفت: فضای آموزشی مریوان از نیم به ۳.۲۲ متر افزایش پیدا کرده است.

شیوا قاسمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پایین بودن سرانه آموزشی حوزه انتخابیه خود در ابتدای دوره نمایندگی، عنوان کرد: زمانی که نمایندگی مردم در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی را به عهده گرفتم، سرانه آموزشی فقط نیم متر بود ولی این عدد امروز با تلاش‌های صورت گرفته به ۳ متر و ۲۲ سانتی متر رسیده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه رسیدن به دهه فجر نیز پروژه‌هایی برای افتتاح در دستور کار داریم و قرار است حدود ۳۰ کلاس درس جدید به فضای آموزشی مریوان و سروآباد اضافه شود.

وی ادامه داد: با افتتاح این کلاس‌های درس جدید تا حد زیادی مسئله کمبود فضای آموزشی در مریوان و سروآباد حل و فصل خواهد شد و باید به سراغ پروژه های نوسازی و بهسازی و ایمن سازی فضاهای قدیمی رفت.

قاسمی در خصوص آخرین وضعیت کمبود معلم در حوزه انتخابیه خود نیز گفت: این موضوع در حال حاضر به عنوان یک مسئله مطرح نیست و پس از اینکه در آبان ماه نسبت به این موضوع به دولت تذکر داده شد، تیمی از سوی وزارت آموزش و پرورش با حضور در حوزه انتخابیه این موضوع را رسیدگی و نسبت به رفع کمبود معلم اقدام شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده پس از حضور تیمی از وزارت آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه این مسئله حل و فصل شد و از مسئله ای که در ابتدای سال تحصیلی با آن مواجه بودیم، عبور کردیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن