مجلس و نمایندگان

فعالان بخش خصوصی در کردستان درگیر زیرساخت‌ها هستند

آوای سنت : نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شاهد هستیم سرمایه‌گذاران بجای داشتن دغدغه فعالیت‌های تولیدی هنوز هم درگیر مسائل جزئی مانند زیرساخت‌ها هستند.

شیوا قاسمی‌پور در چهلمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار کرد: فعالان بخش خصوصی با تمام مشکلاتی که خود در راه تولید دارند امروز درگیر مسائل جزئی مانند زیرساخت‌ها برای ایجاد یک واحد تولیدی هستند که دولت باید آنها را رفع کند.

وی افزود: باید نگاه آورنده سرمایه از سوی دولت نسبت به فعالان بخش خصوصی تغییر کند و بخش عمده مدیریت در این حوزه‌ها را نیز به این افراد بسپاریم چرا که قدرت بازاریابی و مارکتینگ بالایی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر مسئولی که صحبت می‌کند یکی از دغدغه‌های استان را نبود اشتغال عنوان می‌کند اما هیچ حمایتی از فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران که نقش اصلی را در ایجاد اشتغال دارند نیز نمی‌کنند‌.

قاسمی‌پور یادآور شد: در خصوص تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی جایگاه مناسبی نداریم و وقتی مسئولان بیان می‌کنند درخواست دهنده تسهیلات بزرگ نداریم باید ریشه این مسئله را پیدا کرد که چه اتفاقاتی افتاده که سرمایه‌گذاران برای دریافت تسهیلات تمایلی ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شاهد هستیم سرمایه‌گذاران بجای داشتن دغدغه فعالیت‌های تولیدی هنوز هم درگیر مسائل جزئی مانند زیرساخت‌ها هستند

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن