مجلس و نمایندگان

نماینده اهل سنت مجلس: جنایت کرمان خفت بار و رذیلانه بود

آوای سنت : نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: بهترین تعبیر آن است که دشمنان از شهید سلیمانی و مکتب او نیز به اندازه دوران حیاتش بیم دارند و آنچه امروز در کرمان رقم خورد، جنایتی کور و بزدلانه بود.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان و عضو فراکسیون اهل سنت مجلس در خانه ملت امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: بهترین تعبیر آن است که دشمنان از شهید سلیمانی و مکتب او نیز به اندازه دوران حیاتش بیم دارند و آنچه امروز در کرمان رقم خورد، جنایتی کور و بزدلانه بود.

وی تصریح کرد: شکوه حضور هر ساله مردم بر مزار شهید سلیمانی در سالگرد شهادت او، آنچنان برای دشمن سخت و سنگین بوده که امروز در چهارمین سال عروج آن شخصیت ارزشمند مقاومت، دست به چنین جنایت خفت باری زد و صدها زن و مرد و کودک را به شهادت رساند.

جباری با غمبار خواندن این غم بزرگ برای عموم ملت ایران، برخورد قاطع و همه جانبه نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی کشورمان با عامل این جنایت خونبار را خواستار شد و گفت: این رخدادهای تروریستی، کوچک ترین خللی در عزم و اراده مردم در پشتیبانی از مکتب شهید سلیمانی ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس خاطرنشان کرد: همه مردم در غم خانواده های معظم شهدای کرمان شریکند و این اقدام کور تروریستی را محکوم می کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن