مجلس و نمایندگان

واکنش نماینده مجلس به تحریم های اخیر آمریکا

آوای سنت: نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم اقدام اخیر سران کشور آمریکا در تحریم ناجا اوج حماقت صورت گرفته توسط آنها برشمرد.

به گزارش آوای سنت، پرویز اوسطی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما با محکوم نمودن اقدام اخیر دولتمردان آمریکایی در تحریم ناجا گفت: سران دیکتاتور ایالات متحده با رفتار خصمانه خود به خوبی نشان داده اند که در مقابل ملت ایران و امنیت مرزها و شهرهای کشور قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال عملی ساختن توطئه های خود در کشور است افزود: تحریم ناجا به معنای تحریم امنیت کشور است و این اقدام احمقانه در جهت تضعیف امنیت از حالا شکست خورده می باشد. از این رو مردم به خوبی متوجه معنی رفتار آمریکایی ها شده و پاسخ آن ها را با حمایت از فرزندان ناجا خواهند داد.

اوسطی با یادآوری این مطلب که چنین رفتاری نخواهد توانست مانع از رشد و بالندگی نیروهای نظامی و امنیتی باشد، ادامه داد: همانگونه که پیش از این نیز دیده ایم تحریم های دشمن زمینه پیشرفت و توسعه را ایجاد کرده است و هم اکنون تحریم ناجا نیز نشان دهنده اقتدار نیروی امنیتی ایران اسلامی را به اثبات می رساند. سران ایالات متحده به خوبی از نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در تأمین امنیت مطلع هستند و از افزایش قدرت نیروی انتظامی در هراس می باشند.

نماینده حوزه انتخابیه شهرستان های قروه و دهگلان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید روز به روز مجهزتر و مقتدر تر از قبل باشد، تحریم های آمریکا را بی اثر دانست و گفت: رفتار های دوگانه آمریکا غیر قابل اعتماد بودن آنان را نمایان کرده است و امروز مردم به خوبی با چهره پلید استکبار آشنا هستند.

اوسطی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح اقدامات لازم در جهت تحقق شعار سال پرداخت و بیان نمود: انتخاب شعار به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب یک نگاه راهبردی و هدف گذاری بی نظیر محسوب شده و تکلیف همه مسوولین و مردم در قبال سرنوشت و آینده کشور مشخص نموده است. لذا انتخاب شعار به نام جهش تولید از طرف ایشان یک نگاه راهبردی و هدف گذاری بی نظیر به حساب می آید.

این نماینده مجلس یازدهم با یادآوری این نکته که شعار امسال مسوولین و مردم را به مشارکت جدی و خستگی ناپذیر جهت تحقق حداکثری جهت تولید در سطح کشور و مناطق مختلف دعوت می نماید، خاطر نشان ساخت: ما باید خود را موظف بدانیم که با آسیب شناسی از روند اقدامات بعمل آمده در گذشته، ادامه کار را در حوزه های اقتصادی بر اساس مبنای علمی و فنی و راهکارهای عقلایی دنبال کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن