مجلس و نمایندگان

پیام دکتر جهان آبادی به مناسبت روز شورا

‍ آوای سنت: نماینده اهل سنت مجلس بر ادامه تلاش جهت افزایش اختیارات شوراها و حمایت از این نهاد مردمی را مورد تاکید قرار داد.
به گزارش خبرنگار آوای سنت، جلیل رحیمی جهان آبادی در پیامی به مناسبت فرار رسیدن روز شوراها در تقویم ملی کشور ضمن قرائت آیه سی و هشتم از سوره شوری گفت:
دین مبین اسلام و آموزه های آسمانی آن، مسلمانان و حتی خاتم انبیاء صلی الله علیه واله وسلم معصوم و متصل به وحی را به مشورت امر نموده است و در زندگی و سیره فکری و عملی پیامبر بزرگوار و عزیز اسلام و صحابه گرانقدر رضی الله عنهم و اهل بیت ایشان، اهمیت به مشورت کاملا مشهود و نمایان می باشد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی و بر پایه اصول قانون اساسی ، بر محور دو اصل اسلامیت و جمهوریت ، اداره امور کشور به شوراها واگذار شده و شوراهای روستا، بخش، شهر، شهرستان، استان و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نیز سایر شوراها، در بخش های مختلف کشور دارای قدرت و جایگاه می باشند.

جهان آبادی با بیان اینکه امروزه بخش عمده ای از زحمات و حل مشکلات مردم بدوش شوراها قرار دارد ادامه داد: اگر چه این نهاد مردمی در زمینه اختیارات و امکانات نیازمند توسعه و حمایت است، اما تا کنون به خوبی در این امور یار و مددگار مردم بوده و هستند و امید دارم این درخت پربار مردمی روز به روز تناورتر و پر ثمرتر به خدمت رسانی ادامه دهد.

عضو فراکسبون اهل سنت مجلس دهم اظهار داشت: اینجانب بعنوان نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس دهم و منتخب مردم عزیز در مجلس یازدهم، بر خود لازم می دانم ضمن تبریک روز شوراها به همه اعضای شوراهای شهر و روستا، فرصت را غنیمت شمرده و از همکاری های همه عزیزان در حل مشکلات مردم و یاری خالصانه آنها به عنوان نماینده مردم تشکر و قدردانی داشته باشم.

وی تاکید کرد: بنده در مجلس فعلی در کنار همکارانم برای افزایش اختیارات شوراها و حمایت از این نهاد و نیز استخدام دهیاران عزیز و پر تلاش، پیگیریهای ارزشمندی داشتم که انشاالله در مجلس بعدی ادامه دارد و امیدوارم این تلاش ها بتواند جبران بخشی از زحمات بی منت این عزیزان را به سرانجام مطلوب برساند.

جهان آبادی یاد آور شد: اینجانب فرزند پدری هستم که عمرش را بعنوان شورای اسلامی روستا، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم نمود و افتخار می کنم که درس محبت به مردم و خدمتگزاری را از همین خانواده و شوراهای عزیز آموخته ام و شاگرد مکتب خدمتگزاری شوراها به مردم هستم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن