مجلس و نمایندگان

پیگیری احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان تفتان

آوای سنت : نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس در دیدار با وزیر بهداشت و درمان از پیگیری احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان تفتان خبر داد.

اسماعیل حسین‌زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان  استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در این دیدار  مسائل ومشکلات بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد خواسته های مطرح شده پیگیری و اجرایی شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اهم مسائل و مطالبات مطرح شده در این نشست؛تسریع در احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان تفتان و چارت سازمانی و ردیف بودجه هنرستان‌های بهیاری استان بود که مقرر شد پیگیری های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: همچنین تامین اعتبار پروژه حصارکشی اراضی پردیس بهداشت و درمان خاش و تامین اعتبار احداث محل نصب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان میرجاوه و اختصاص ۵میلیاردتومان جهت تعمیر وبهسازی تاسیسات بیمارستان امام خمینی خاش نیز دراین نشست مطرح شد.

حسین زهی بیان کرد:  استخدام کادر پرستاری، مامایی و پیراپزشکی بر اساس بومیان منطقه، پیگیری و تامین اعتبار احداث دو مجموعه خوابگاهی دانشجویی ۴۰۰ تخته حوزه انتخابیه، استخدام چارت سازمانی دانشکده پرستاری خاش و تسریع در احداث طرح توسعه ۱۰۰ تختخوابی بیمارستان خاش از جمله مطالباتی بود که در این نشست مطرح شد./خانه ملت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن