مجلس و نمایندگان

۶۹۰ روستا در سطح کردستان مشکل کمبود و توزیع آب دارند

آوای سنت : نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۹۰ روستا در سطح استان و ۱۲۰ روستا در سطح شهرستان بانه مشکل کمبود و توزیع آب دارند.

بهزاد رحیمی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه در شهر کانی سور اظهار داشت: اقداماتی که انجام داده‌ام وظیفه‌ام بوده است و هیچ منتی ندارد و وظیفه من پیگیری مطالبات و مشکلات شما در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: در بازدیدهایی که انجام داده‌ام بزرگترین مشکلات مردم بحث آب شرب، آسفالت و گازرسانی بوده که خوشبختانه اقداماتی خوبی در سال گذشته انجام شده است.

رحیمی اضافه کرد: احداث زمین ورزشی در روستاها یکی از دلخوشی‌های جوانان است که امروزه هیچ اوقات فراغت دیگری ندارند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه حلی که پیش‌بینی کرده‌ایم انشالله هرچه زودتر مشکل آب بخش نمشیر حل می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دیگر هم بحث آسفالت جاده بانه سردشت است که پیمانکار تایید شده و هرچه زودتر دست به کار خواهند شد و تمام می شود.

کمال خدری فرماندار بانه نیز در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در سطح روستاها دست به کار شده‌اند، خدمت به مردم ادامه دارد و انشالله در هفته مبارک دولت پروژه های زیادی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در بحث مسکن ملی خیلی عقب هستیم و گله مندیم، متأسفانه با وجود تلاش های زیادی برای مشخص شدن زمین تلاش نکردیم و هنوز انجام نشده و مسکن مهر هم مشکل دارد.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ها در حوزه مسکن ملی اضافه کرد: مسکن ملی خواسته جوانان و مردم است و باید هرچه زودتر به نتیجه برسد.

فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد: فضای شهر نامناسب است و فضای سبز موجود را هم داریم از دست می دهیم و واقعا جای نگرانی است. اگر با این وضعیت جلو برویم دیگر هیچ فضای سبزی برای ما نخواهند ماند و جای گله مندی است، دستفروش ها هم باعث و بانی مزاحمت برای مهمانان و شهر شده و به معضل بزرگی تبدیل شده اند.

خدری گفت: دستگاه های نظارتی و بازرسی باید ورود پیدا کنند و مشکل مدیریت شهری را دریابند. اعضای شورای ترافیک خیلی ضعیف کار کردند و هنوز هم مشکل ترافیک در شهرستان حل نشده است و واقعا جای گله مندی است و باید هرچه زودتر جلسه‌ای در این مورد برنامه ریزی شود و با کسانی که کوتاهی می‌کنند برخورد خواهد شد. تمام ادارات باید به موقع در جلسه حضور پیدا کنند.

این مسوول اضافه کرد: تمام دستگاه ها در برگزاری انتخابات مسئولند و باید تمام امکانات دستگاه ها در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد و هر نامه‌ای که از طرف ستاد آمد به منزله اطاعت کردن است و باید تمام ابزارهای موجود برای تشویق مردم استفاده شود تا بتوانیم انتخاباتی سلام برگزار کنیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن