مقالات و یادداشت ها

امانوئل ماکرون متشکرم …

? آوای سنت :  با حماقت خود گرمای ایمان را در ما تجدید کردید و ما را پشت سر پیامبرمانﷺجمع کردید و یادآوری کردید که اعتقاد ما از مرزهای سایکس‌پیکو که برای ما ترسیم کردەاید عبور می‌کند، بنابراین همه ما یک صدا گفتیم: #محمد_رسول_الله!

امانوئل ماکرون متشکرم…

? با نژادپرستی خود به ما فاش کردید که این امت واقعاً بیمار می‌شود ولی هرگز نمی‌میرد و نوری که پیامبرﷺدر ما روشن کرد تا روز رستاخیز خاموش نخواهد شد و جهاد و ایستادن تا روزقیامت در ما باقی می‌ماند ان شاءالله!

امانوئل ماکرون متشکرم …

? زیرا چهرهٔ زشت غرب را که با گردنبندهای ظریف پوشیده شده و با چنگال و چاقو غذا می‌خورد را به ما یادآوری کردی، بعداز اینکه تقریبا فراموش کردیم!

امانوئل ماکرون متشکرم …

?زیرا به ما گفتید که هیچ چیز تغییر نکرده است، رومی‌ها هنوز رومی هستند، آنها نه پادشاه سزار را فراموش کردەاند و نه شمشیر خالد ابن‌الولید در یرموک!

امانوئل ماکرون متشکرم…

? زیرا هرزگی آزادی بیان را که ادعا می‌کنید به ما نشان دادید، اگر مردم ظاهر همسرتان را مسخره می‌کنند عصبانی می‌شوید، اما پیامبرمانﷺرا آزردەخاطر م‌یکنید و نمی‌خواهید عصبانی شویم، آیا اینچنین نیستید؟!

? شما راجر گارودی فیلسوف خود را به زندان محکوم کردید زیرا او تعداد کشتەهای هولوکاست یهود را بدون انکار آنها زیر سوال برد و او را به یهودستیزی متهم کردید، بنابراین آزادی بیان کجاست؟ آزادی اندیشه کجاست؟

? هنگامیکه روزنامەنگاری خبرِ نشست شما با مقامات یک حزب لبنانی که آنرا در لیست تروریست طبقەبندی کردەاید گزارش داد، تمام بیروت را در مقابل خبرگزاری‌ها پاک کردید، بنابراین آزادی رسانە و مطبوعات و حرمت نشر اطلاعات کجاست؟!!!

? اما ادعای شما در مورد آزادی بیان کجاست؟!!!

? روزنامەنگاری که کاریکاتورهای پیامبر ﷺ در مجلۀ شارلی ابدو را کشیدە بود و همچنین تصویر پسر رئیس جمهور سارکوزی را به سخره گرفته بود، بخاطر رئیس جمهور توبیخ کردید، بنابراین تصویر برداشته شد و از نقاش خواسته شد که عذرخواهی کند.

? ادهم شرقاوی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن