مقالات و یادداشت ها

شرم بر سران عرب

آوای سنت : در حالی که غزه غرق در خون کودکان و زنان فلسطینی است ، در حالی که غزه تشنه و گرسنه روی به آسمان دارد. در حالی که بوی مرگ و رنگ خون غزه را گرفته و در حالی که ارتش تا دندان مسلح صهیونیست و حامیان منفور آن غزه را به دندان می کشند و ملتی را اسیر و تحت ستم خود به زنجیر کشیده اند …

سران کشورهای عربی در حال بیانیه دادن و ابراز نگرانی کردن و مشغول احضار ، اخطار و اخراج سفیر و … رژیم صهیونیستی هستند .

این در حالی است که بایدن به سرزمین های اشغالی برای حمایت از قتل عام فلسطینیان کوچ کرده و در دروازه های غزه چادر زده است .

جهان غرب به سرکردگی آمریکا از فرزند نامشروع خود ( اسرائیل ) بمانند طفلی عزیز مراقبت می کنند آنوقت ۲۲ کشور عربی جرات جریحه دار کردن عواطف آمریکا و رژیم صهیونیستی را هم ندارند.

غزه محروم از نان ، آب ، غذا ، برق ، اینترنت و حتی دارو است . حتی بیمارستانهای غزه هم در مقابل بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی در امان نیستند ، آنوقت سران این کشورهای به اصطلاح اسلامی عربی در خواب ناز بسر می برند .

خواب و رویای جدید رژیم صهیونیستی کوچ اجباری مردم غزه از فلسطین است و قطعا کوچی بی بازگشت که مقدمه آنهم گرسنگی دادن ، تشنه نگهداشتن و ترساندن مردم غزه است که مجبور به کوچ اجباری شوند .

اما خواب غفلت سران کشورهای عربی را فراگرفته و در دنیای بی غیرتی خود غلطیده اند.

شرم بر سران کشورهایی که ادعای همخونی ، همزبانی ، هم مذهبی با فلسطینیان را دارند و داعیه امت واحده عربی آنها گوش فلک را کرده ولی در مقابل این جنایات جنگی رژیم صهیونیستی جرات عمل ندارند .

امروز اگر از هر فلسطینی بپرسی امیدت بعد از خدا به کی و کدام کشور است بدون شک جواب می دهد :
امیدمان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی ) و کشور اسلامی ایران می باشد .

سید علاءالدین حیدری
فعال مدنی اهل سنت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن