مقالات و یادداشت ها
موضوعات داغ

شش قهرمان فلسطینی

آوای سنت : آزادی یک تصمیم است .. سرسختی ، صبر و فداکاری ، واژگانی هستند که وضعیت شش زندانی قهرمان را که نماد وضعیت مردم مقاوم و استوار فلسطین هستند از آغاز اشغال صهیونیستها در سرزمینهای پر برکت فلسطین روایتگری می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه آوای سنت کاری که شش قهرمان انجام دادند، دشمن اشغالگر را به شدت متزلزل کرد. زیرا آنها به سادگی به تمام سیستم های امنیتی زندان گلبوع نفوذ کردند ، که مطمئناً با همه استانداردهای امنیتی ، محرمانه و دقیق یک سیستم غیر معمول است. با این حال ، آنها با قاشق به آن نفوذ کردند ، بنابراین اگر قرار است سابقه نفوذ در چنین سیستم هایی ثبت شود، می توانندوارد رکوردهای گینس شوند.

اما به اندازه هاله شادی که ما را با این دستاورد قهرمانانه و منحصر به فرد احاطه کرده بود  ، بازگشت ۴ نفر از این افراد به زندان برای ما دردناک بود ، بلافاصله بعد از آن ، سایتهای ارتباطی شروع به کپی کردن آنچه مدنظردولت اشغالگر شکست خورده بودکردند، یعنی ترویج ایده تهمت پس از دستگیری مجدد دو زندانی اول

یکی از این تهمت ها این است که یک خانواده عرب از ناصره مسئول گزارش دهی درباره آنها هستند، یا انتشار تصویری از یک جوان فلسطینی درشهرجنین ، که توسط نیروهای اشغالگر دستگیر شده بود که او را مسئول اطلاع رسانی در مورد آنها می دانستند.

با توجه به این هرج و مرج بر اساس دامن زدن به نزاع ، لازم به ذکر است که تعمیم در هر صورت، آب در آسیاب دشمن ریختن است. پاک شدن همه عوامل با همکاری اشغالگر و حامیان آن و همه چیز توسط رسانه های صهیونیستی چیزی جز بازی باز برای ایجاد شکاف بین برادران فلسطینی نیست. آگاهی فلسطینیان یک واقعیت ثابت است و این آگاهی در واقعیتهای سیاسی و اجتماعی نفوذ کرده است ،آزادی زندانیان مایه شادی فلسطینی ها ، اعراب و همه آزادگان جهان بود.

شکی نیست که پس از این اقدام،دشمن اسرائیلی در گیر و دار بسیاری از سوالات افتاده است. خوشا به حال آنهایی که ازتونل به عنوان راهی برای آزادی خود استفاده کردند ، بنابراین قلب میلیون ها نفر از شادی می تپد و مسلم است که بازداشت مجدد چهار قهرمان کار بزرگی نیست ، زیرا دولت اشغالگر مردم و فناوری را برای دستگیری این افراد به خدمت گرفته است.

فقط یک سوال وجود دارد که ذهن مرا به خود مشغول کرده است، اگر برعکس بود و فراریان صهیونیست بودند چه می شد؟ یا ملیت اروپایی داشتن یا …؟

چرا تمام مردم عرب نتوانستند احساسات خود را در مورد آنچه اتفاق افتاده علنی بیان کنند ،منظور من رسانه های اجتماعی نیست؟

چیزی که من را نگران می کند شکنجه های جسمی و سوءاستفاده از زندانیان است،موضوعی که هیچ یک از مقامات سازمان ملل متحد درباره آن سخن نگفتند،این درحالی است که اگریک فرد عرب گربه ای را لگد می زد ، جهان برمی گشت و ما تروریست حیوانات می شدیم.

کاری که شش قهرمان انجام دادند غیرممکن بود اما آنها این مانع را شکستند ،اشغالگری هایی وجود دارد که قرن ها طول کشید و سپس پایان یافت،من شک ندارم که تمام فلسطین آزاد می شود ؛ زیرا کاری که در زمان عادی سازی انجام دادید بازگشت واقعی به مقاومت است.

اصل مطلب را اینجا ببینید

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن