مقالات و یادداشت ها

قاچاق مواد مخدر به قیمت جان جوانان جامعه

آوای سنت : قاچاق مواد مخدر هیچ توجیه شرعی، عرفی و قانونی ندارد. اینکه کار نیست، فرصت شغلی نیست و غیره همه حرف‌اند. مگر همه افراد جامعه با قاچاق مواد مخدر نان می‌خورند؟ یقینا اینطور نیست اگر فرد بخواهد دنبال رزق حلال باشد راه‌های کسب رزق حلال زیادند مهم صبر و قناعت است.

علاوه بر حرمت قاچاق مواد مخدر و انواع ضررهایی که از طریق مواد مخدر متوجه جامعه است چه جوانان رعنایی را در مسیر قاچاق مواد مخدر از دست دادیم، چه زنان جوانی که بیوه شدند و چه بچه‌هایی که یتیم شدند و چه مادرانی که داغ فرزند رو دلشان ماند. همه و همه فقط بخاطر زیاده‌خواهی و حرص مال برخی است که جان جوانان جامعه برای آنها اهمیتی ندارد.

یقین بدانیم در مالی که بخاطر آن خون جوانان ریخته می‌شود، بنیان خانواده متلاشی می‌شود و جامعه چه ضررهای جبران ناپذیری را بخاطر آن متحمل می‌شود، هیچ خیری نیست.

یک لحظه به همین جامعه خودمان نگاه کنیم که چه افراد به ظاهر سرمایه‌دار که با مواد مخدر ثروت اندوزی کردند اما یا جایشان در زیر خاک است، یا در زندان و یا فرزندان آنها به چه مشکلاتی گرفتار نیستند و خودشان چه با چه مشکلات خانوادگی دست و پنجه نرم نمی‌کنند.

عزیزان: جامعه ما را تباه کرد قاچاق‌‌، بخاطر خود و بخاطر انسانیت و بخاطر رضای خدا که همه ما در آخرت به آن محتاجیم از قاچاق مواد مخدر دست بکشید و راه حلالی را برای کسب و کار انتخاب کنید.

✍️ سعید فضل‌اللهی
کانال نویسنده

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن