مقالات و یادداشت ها

مسلمانان و بیماری کرونا

آوای سنت : امروز فریادهای بلند و مشمئز کننده‌ای را میشنویم که میگویند: مسلمانان کجا هستند؟! به مسلمانان بنگرید که برای درمان کرونا چشم انتظار دنیای غرب هستند! از من می‌پرسی که مسلمانان کجا هستند و چرا منتظر غربی‌هایند!؟

اکنون جوابم را بشنو:
مسلمانان امروزه، برای شکستن غل و زنجیرهای آهنینی در تلاشند که غربی‌ها بر دستان و پاهایشان افکنده‌اند تا هر گونه تحرکی را از آنها بگیرند و لاجرم با کوچکترین حرکتی اجسادشان غرق در خون می‌شود.
مسلمانان امروزه، به دنبال روزی و سرمایه‌های از دست رفته‌یشان هستند که توسط غربیها به تاراج رفته و همچنان به یغما می‌رود، غربی‌هایی که همچون دیو خون‌آشام خون مسلمانان را مکیده و تنها خونی اندک و ناچیز را برایشان باقی گذاشته‌اند تا برای خدمت اربابان و مصرف کالاهای غربی رمقی در بدن داشته باشند.
مسلمانان امروزه، از شرق تا غرب گیتی در معرض نابودی و کشتاری جمعی‌اند، زیرا نظام جهانی که غربی‌ها مالک و مدیر آن هستند این چنین می‌خواهد، این نظام مسلمانان را تهدیدی برای خود می‌پندارد، به همین خاطر بر خود لازم می‌بیند که به اهانت و نابودی و آواره‌گی و تضعیفشان ادامه دهد.

مسلمانانِ امروزه، با حاکمان طاغوت صفتی که غربی‌ها به نیابت از خود بر سرزمین‌هایشان گمارده‌اند می‌جنگند، و هر بار که طاغوتی را نقش زمین می‌کنند، تمام دنیای غرب هراسیده و برای گماردن طاغوتی دیگر به تکاپو می‌افتد، تا این طاغوت نو رسیده وظیفه‌ی سرکوب و نابودی مسلمانان را به انجام رسانده و تمام سرمایه و خیرات مملکت اسلام را به سروران غربی‌اش تقدیم کند.

مسلمانان امروزه، از صنعت و ابداع، از سرمایه‌ها و حقوقشان محروم گشته‌اند، محرومیت حتی از امیدوار بودن!!!

مسلمانان امروزه، سرگردان و متحیر مانده‌اند و هیچ سرزمینی قبولشان ندارد و دروازه‌های دنیای غرب به رویشان بسته شده، زیرا (از دید غربیها) زندگی آرام و سعاتمند مخصوص غربی‌هاست و مسلمانان شایستگی‌اش را ندارند.

آری، هنگامی که سقوط و برهنگیِ رفتار و سلوک دنیای غرب را می‌بینی حق داری که حسرت بخوری و فریاد برآری:
مسلمانان کجا هستند!؟
حق داری که اشک بریزی و با خود بگویی:
با از دُور افتادن مسلمانان چقدر دنیا خسارتمند شد!؟
چقدر دنیا با سپردن رهبری خویش به مجرمان و ظالمان دچار آسیب گشت؟!

ای پرسشگر بدان که:
مسلمانان امروزه بعد از مدت‌های مدید در بهترین حالتشان بسر می‌برند، چرا که مشغول مراجعه و کاوش درونی و انتقاد از خطاهایشان هستند و شخصیت خود را از یوغ (بندگی) رها می‌سازند.
ای پرسشگر بدان که دنیای غرب در سراشیبی سقوط گرفتار شده و مسلمانان در مسیر بیداری و قیام گام می‌نهند.

حتی برخی ممالک اسلامی حقیقتا بیدار و پر رمق گشته و همچون گذشته در ضعف و زبونی بسر نمی‌برند و حتی شاید طلوع علاج و درمان کرونا از جانب آنها سر برآورد.
و در پایان این را بدان که چرخ روزگار همچنان در گردش است و عن‌قریب صبح دولت مسلمانان طلوع خواهد کرد.

نویسنده : دکتر وائل امین

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن