مقالات و یادداشت ها

پیرامون مسمومیت های سریالی

آوای سنت : چندی است که موضوعی افکار عمومی را نگران و متوجه خود کرده است و آن مسمومیت های دانش آموزان دختر در مدارس کشور می باشد.

حوادثی که آنرا یک پروژه در راستای ناامن سازی جامعه می دانم و معتقدم برای تحلیل این حوادث باید دید که چه جریانی از آن سود می برد .

ناآرامی های چند ماه گذشته و ناکامی اپوزیسیون در نتیجه گیری از حوادث پیرامون آن ، زوال و ناتوانی آنها را به اثبات رساند و همه ما شاهد بودیم که کشور در ثبات و آرامش ماند و بر عکس جریان اپوزیسیون دچار تنش های درونی و فروپاشی همبستگی شدند .

در واقع ظرفیت بسیار کم و توان ضعیف آنها را در تهییج و بسیج مردم در به خیابان کشیدن آنها را به حامیانشان ثابت نموده و طبل توخالی بودن این جریان فرسوده و فرتوت را بر همگان نمایان کرد .

لذا مخالفین و معاندین نظام و سرویس های امنیتی حامی ناامنی در ایران را سخت برآشفته کرده و قطعا آرامش وضعیت جامعه بر آنها خوشایند نیست .

معتقدم پروژه مسمومیت های سریالی هم در ادامه همین جریانات بوده و همان دستهای پشت پرده دشمنان که در حوادث چند ماه گذشته نقش آفرینی می کردند ، همانها هم پشت این مسمومیت ها حضور دارند .

چرا که ایجاد ناامنی و القای ترس و وحشت در جامعه از اهداف استراتژیک دشمنان اعم از اپوزیسیون و سرویس های اطلاعاتی متخاصم و خصوصا رژیم صهیونیستی بوده و خاموشی آتش ناامن سازی ایران برای آنها قابل تحمل نبوده و به هر طریقی در صدد افروختن این آتش هستند .

این مسمومیت ها سودی جز برای معاندین و دشمنان نداشته و نمی توان عامل و یا عواملی غیر از آنان را برایش متصور شد .

امیدوارم مردم با حفظ هوشیاری با صبر و حکمت با این موضوع برخورد کنند و نگذارند پروژه مذکور به اهداف خود برسد و همچنین همه باید در پیگیری و ریشه یابی علل این حوادث یاریگر دستگاههای متولی امنیت باشیم  .

سیدعلاءالدین حیدری
فعال مدنی اهل سنت کرمانشاه

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن