گفتگو و مصاحبه

تاکید بر نقش سردار سلیمانی درتقویت وحدت اسلامی

شیخ قتالی : سرنوشت همه ما در این سرزمین مشترک است

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت بندرعباس: نقش سردارسلیمانی در وحدت اسلامی تعیین کننده بود.

سید عبدالباعث قتالی درگفت‌ وگو با خبرنگارما گفت: یکی از ویژگی‌ های شهادت سربلندانه شهید حاج قاسم سلیمانی، وحدت و انسجام عمیقی است که در جامعه اسلامی بوجود آمده است. وحدت اسلامی از اصول اساسی اسلام می باشد و اکنون که شاهد شهادت یکی از سرداران بزرگ اسلام هستیم، این وحدت اکنون بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان این که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فردی معتقد به وحدت اسلامی بود و برای وحدت اسلامی تلاش می ‌کرد افزود: این فرمانده دلاور با علمای اهل‌ سنت بهترین روابط را داشت و در ارتقای جایگاه علما اعم از شیعه و سنی در سطح جامعه تلاش می کرد.

شیخ قتالی ادامه داد: بعد از شنیده شدن خبر شهادت این سردار بزرگوار عموم مردم اعم از شیعه و سنی نگران و متأثر شدند و بدنبال آن شیعه و سنی یک صدا با سردار سلیمانی وداع کردند. نباید فراموش کرد که همه ما ازهرگروه، جناح، قومیت، تفکر و مذهب در یک خانه به نام ایران زندگی می‌ کنیم و حفظ ایران، حفظ کیان و موجودیت همه ما است و همه ما دارای سرنوشت مشترکی هستیم و لذا در لحظات سختی و توطئه دشمنان باید در کنارهم باشیم.

این روحانی برجسته اهل‌ سنت جنوب خاطرنشان ساخت: سردار سلیمانی با رویکرد خود، الگویی برای وحدت اسلامی بود و وداع با این سردار بزرگ، وداع با یکی از سربازان فداکار وطن است که به حق شاهد شکوه عظیمی در وداع با این شخصیت عزیز بودیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن