گفتگو و مصاحبه

توجیه جنایات رژیم صهیونیستی نابخردانه است

آوای سنت: امام جمعه اهل سنت آستارا، توجیه نابخردانه آدم کشی اسرائیل از سوی برخی عناصر وابسته به غرب را تلاش برای فریب اذهان عمومی خواند.

به گزارش آوای سنت، ماموستا عبدالحمید مومنی در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن وقوع فاجعه انسانی در غزه و کشتار بیرحمانه کودکان به بهانه دفاع از خود، سازمان ملل را آلت دست اسرائیل تروریست و متحدان غربی آن دانست و گفت: این رژیم لجام گسیخته در سایه حمایت غربی ها و خصوصا آمریکا که نقش مهمی در کشتار انسان های بیگناه بازی کرده است، معنای انسانیت را به زیر سوال برده و جز نابودی فلسطین اشغالی با استفاده از سلاح های اهدایی بایدن جنایتکار فکر نمی کند و از این رو پاسخ این همه خون های ریخته شده را در محضر باریتعالی خواهد داد. صبر بسیاری می طلبد تا مردم غزه بتوانند درد امروز را که از ناحیه یهود بر آنها وارد آمده است، تحمل کنند و خدای متعال غنی و ضعیف را در این میدان مورد آزمایش قرار می دهد.

این یک نبرد واقعی میان حق و باطل است که در یک سمت آن دلاوران دفاع از مسجدالاقصی سینه ستبر کرده و در سمت دیگر افرادی ستمکار از ریشه فرعون و نمرودیان قد علم کرده اند تا مانند اجداد خود طغیان ورزیده و عده ای از بیگناه ترین انسان ها را به شهادت برسانند.

ماموستا مومنی، با اشاره به جنگ های میان سپاهیان اسلام با لشکر کفر افزود: کفار تا دندان مسلح که زندگی حیوانی را بر شرافت انسانی ترجیح داده و در گذشته و اکنون برای چند روز زندگی بهتر حاضر به ریختن خون همنوعان خود می شوند. این گروه از انسان ها چه بر اثر کشته شدن در جنگ و یا گذشت عمر از این دنیا خواهند رفت و در آن دنیا حسرت یک لحظه آسایش و راحتی بر دل های شان خواهد نشست، چرا که باید تا ابد مجازات اعمال شان را پس بدهند.

امام جمعه اهل سنت آستارا، توجیه نابخردانه آدم کشی اسرائیل از سوی برخی عناصر وابسته به غرب را تلاش برای فریب اذهان عمومی خواند و یادآور شد: فلسطین متعلق به صاحبان اصلی آن است. مردم بیگناه و شهرواندان عادی آن به چه دلیل باید خانه و کاشانه خود را در اختیار چکمه پوشان اسرائیلی بگذارند! هشدار اسرائیل به ساکنان غزه مبنی بر خروج از شهر و حرکت به سمت مرزهای کشور همسایه روی قتل بی رحمانه حتی یک از کودک هم سرپوش نمی گذارد. رژیمی که در ابتدا به دروغ مدعی کشته شدن کودکان شهرک نشین از سوی حماس شد تا بتواند از غربی ها امتیاز بگیرد، اما همان سرمداران حامی تروریسم، امروز هیچ پاسخی برای کشته شدن کودکان غزه در زیر آوار ساختمان ها ندارند!

ماموستا مومنی، تاکید ورزید: سازمان ملل که قرار بود بر اساس آرای کشورها، قوانینی را از تصویب بگذراند به آلت دست رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شده است. به زودی خواهیم دید که هیچ کشوری به قوانین سازمانی که مدیریت آن در دست آمریکای گستاخ و اسرائیل جنایتکار است، احترام نخواهد گذاشت. در جنگ روسیه و اوکراین دیدیم که آنها چگونه مدعی دفاع از اراضی اوکراین شده و جنگ را محکوم می کردند، اما امروز که رژیم پلید صهیونیستی اقدام به شهرک سازی در اراضی فلسطینیان می کند، مهر سکوت بر دهان زده و درباره این مسئله سخن نمی گویند. برای نجات غزه و فلسطین از یوغ صهیونیست همه نیروهای مقاومت باید از هر نقطه از خاورمیانه به پاخیزند و توان خود را به سمت ارتش صهیونیستی هدف بگیرند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن