گفتگو و مصاحبه

خدمت صادقانه پاسخ اعتماد مردم با نامزدهای انتخاباتی

آوای سنت: امام‌جمعه اهل سنت بندرترکمن، بهترین پاسخ به اعتماد مردم را مشارکت دادن نخبگان علمی و تجربی در عرصه تصمیم گیری عنوان کرد.

به گزارش آوای سنت، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از صبح امروز در تمامی حوزه های اخذ رای در کشور شروع شده است‌.

در این باره عبدالرحمان اخوند کر در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب که مردم در هر دوره از انتخابات حماسه آفریده اند، گفت: نماینده اصلح کسی است که با تمام وجودش برای احقاق خواسته ها و مطالبات جامعه تلاش می کند‌. امروز جامعه جهانی و رسانه های بین اللملی لحظه به لحظه در حال رصد میزان مشارکت مردمی می باشند و توده جامعه با آگاهی از این مسئله در پای صندوق ها حاضر هستند تا حضوری بی نظیر از خود را به نمایش بگذارند.

آخوند کر، بهترین پاسخ به اعتماد مردم را دخالت دادن مشاوران نخبه و قابلیت های علمی و تجربی در تصمیم گیری دانست و اظهار داشت: یکی از وعده های مهم کاندیداها در ایندوره از انتخابات، استفاده از خرد جمعی برای اتخاذ بهترین تصمیات بوده است. فعال کردن دفاتر نماینده مجلس در شهرستان ها مسیر ارتباطات را هموار می سازد تا مراجعین بتوانند با سهولت بیشتری به منتخب حوزه انتخابیه دسترسی داشته باشند. یکی دیگر از مبانی توسعه، مطالعه روی طرح ها و ایده های اهل فن و صاحب نظر است و می طلبد تیم‌های کارشناسی در عرصه های تولید کار و درآمد به همکاری دعوت شده و در تقویت راس امور یاری برسانند‌.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن با تاکید بر این مسئله که پیروزی در انتخابات بدون اراده ملت حاصل نمی شود، افزود: پشت هر یک رای که به داخل صندوق ریخته می شود، یک اراده وجود دارد‌. اراده انجام یک کار می تواند فردی، گروهی و یا اجتماعی باشد.‌ امروز در همه ایرانیان این اراده وجود دارد که نمایندگان شان را برای مجلس آینده معرفی نمایند. لذا منتخبین مجلس دوازدهم نیز با اراده خستگی ناپذیر در عرصه حاضر شده و تلاش خود را برای کاری بگذارند که از آنها خواسته شده است.

آخوند کر، شرط توسعه در شهرهای کم برخوردار از صنایع را به اجرا در آمدن طرحدها و ایده های متناسب با قابلیت های مناطق خواند و یادآور شد: دولت نباید استان هایی را که در کشاورزی و دامپروری سرآمد هستند از صنعت دور نگه دارد. به عنوان مثال استان های شمالی که نیازهای غذایی کشور مانند غلات، برنج، حبوبات را تامین می کنند سهم زیادی از بودجه های صنعتی ندارند. صادرات ما در این استان ها نباید مختص به محصولات کشاورزی و دامی باشد، بلکه باید محصولات صنعتی را نیز به چرخه صادرات وارد کرد. دخالت دادن ماشین در بسیاری امور، ما را از کار غافل کرده است. با احداث کارخانه ها و افزایش کارگاه های کوچک، تولید را به درآمد تبدیل کرده و ایران را در همه زمینه ها به کشوری پیشرفته تبدیل سازیم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن