گفتگو و مصاحبه

محکومیت جنایت نسل کشی در فلسطین

آوای سنت: مدرس حوزه علمیه اهل سنت گلستان، قتل و عام مردم بیگناه غزه را فجیع بارترین نوع جنایت بر علیه بشریت در زمان حال خواند.

به گزارش آوای سنت، حاج نور محمد آخوند اکرم در گفتگو با خبرنگار ما، نادیده انگاری بیش از پنج هزار کشته شده های شهر غزه ناشی از حملات دیوانه وار رژیم صهیونیستی توسط مجامع بین المللی و خصوصا سران دولت های عربی در خاورمیانه و آفریقا را چراغ سبزی برای این رژیم جهت تداوم بخشیدن به حملات های ویرانگر دانست و گفت: زمانی که رژیم سابق عراق در اواخر دهه هفتاد شمسی به کویت حمله کرد، شورای امنیت سازمان ملل به عراق دستور داد تا ظرف شش ماه آن کشور را ترک کرده و حمله یکجانبه را متوقف کند.

آمریکا و متحدانش حمله روسیه به اوکراین را نیز محکوم کردند، اما اسرائیل که در سرایر هفت دهه اخیر بی آنکه جبر تحریم های بین المللی را متحمل شود، حتی در ماه رمضان حمله به غزه را در دستور کار قرار داد. به رغم محکومیت پیوسته جنایات اسرائیل از سوی سازمان ملل، این رژیم با حمایت مستقیم آمریکا و متحدان غربی اش، گستاخی هایش را ادامه داد و امروز با تروریستی خواندن گروه حماس، از کشتار ساکنین غزه شرم به دل راه نمی دهد.

آخوند اکرم، دفاع از سرزمین فلسطین را یک تکلیف و واجب دینی دانست و اظهار داشت: در طول همه سال های گذشته نیروی مقاومت حماس تنها یکبار از مرز سرزمین های اشغالی، جایی که به اجدادشان تعلق دارد، عبور کرد. در نتیجه ضربه ای سهمگینی طوفان الاقصی، غرب همه دستگاه های تبلیغاتی اش را بکار بسته است تا این گروه را همسو با داعش، نیرویی که نطفه آن از آمریکا شکل گرفت، بداند و به این بهانه، برخوردهای قهری و تلافی جویانه اسرائیل را که با تمام توان مردم بی دفاع را می کشد، نادیده بگیرد. متاسفانه در این بین امت مسلمان یکبار دیگر ثابت کرده اند که فسطین باید به تنهایی بار جنگ ویرانگر به دوش بکشد.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت گلستان، تصاویر حال حاضر غزه را بسیار دردناک توصیف کرد: رژیم صهیونستی انزجار از خود در جهان اسلام را به جان خریده است و هزینه سنگینی در قبال جنایاتش خواهد پرداخت. کودکان قربانیان اصلی جنگی شده اند که سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خواهان آن هستند. باید از هر یک از سران حامی رژیم غاصب پرسید که اگر اعضای خانواده هایشان به جای مردم بی گناه غزه بودند، آیا مصرانه بر طبل جنگ می کوبیدند؟!!

آنها ممکن است برای فریب اذهان مردم از ارسال کمک های بشر دوستانه به غزه برای جلوگیری از ثبت فجیع بارترین کشتار ساکنان یک شهر بی دفاع خبر بدهند، ولی اکنون همه ما این فرمایش رسول گرامی صلی الله علیه وآله وسلم را بهتر درک می کنیم که می فرماید، یهود و نصاری هرگز از مسلمانان راضی نخواهند شد، مگر تسلیم خواسته های شان شویم. از امثال مکرون رئیس جمهور فرانسه که به یک نشریه اجازه توهین به ساحت مقدس نبی اکرم را می دهد، واقعا چه انتظاری می توان داشت؟!!

آخوند اکرم تاکید ورزید: جنگ غزه با همه مصیبتی که رژیم صهیونیستی بار آورد به پایان خواهد رسید. اما غرب و حامیانش نخواهند توانست نفرت از اسرائیل غاصب را در دل های مسلمین پاک کنند. خاورمیانه نیازی به حضور پایگاه های آمریکایی ندارد. این پایگاه ها برای امنیت اسرائیل دایر می شوند. خشمی که ملت های مسلمان که بر سر یهود فریاد می کشند دلیلی بر خون خواهی جوانان با غیرت بر علیه آدم کش های صهیونیست است.

عملیات اسرائیل با هدف محو کردن غزه نشان داد که یهود نیت خوبی از عادی سازی روابط با اعراب دنبال نمی کند. سران کشورهای عربی نیز اکنون باید به این مسئله پی برده باشند. نخست وزیر اسرائیل وعده نابودی حماس را می دهد، لیکن در عمل می بینیم که برای تلافی عملیات طوفان الاقصی ساختمان های غزه را بر سر مردم آن آوار کرده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن