گفتگو و مصاحبه

همزمان با افزایش تولید کیفیت محصولات ارتقا یابد

مولوی علی بایی: مسولان باید به فکر اقشار مستضعف باشند

آوای سنت: امام جمعه شهر مشهد ریزه ضمن تبریک سال جدید که به نام جهش تولید نامگذاری شده از دولتمردان خواست ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی بر تولیدات آنها نظارت کافی داشته باشند.

به گزارش آوای سنت مولوی عبدالکریم علی بائی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کامل داشته و بر تولیدات آنها نظارت کافی نماید تا صنایع و کارخانه جات داخلی کالاهای با کیفیت وبا قیمت مناسب و قابل رقابت با تولیدات خارجی عرضه نمایند .

وی در خصوص تحویل سال شمسی و بهار طبیعت اظهار داشت: همزمان با بهار طبیعت، باید در دلها و قلوبمان تحول معنوی و دگرگونی درونی ایجاد شود. هر روز باید به فکر تغییر باشیم و برای بهتر شدن دستورات الهی و سنت نبوی را در زندگی خود اجرایی کنیم.

مولوی علی بائی با انتقاد از نابسامانی بازار و مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد: دولتمردان و مسئولین باید در سال جدید بطور جدی مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را حل کنند. طبقه مستضعف و متوسط جامعه بسیار آسیب پذیر است. دولت باید بیش از قبل به فکر معیشت و وضعیت اقتصادی مردم باشد.

امام جمعه شهر مشهد ریزه با اظهار تاسف از عملکرد بعضی از افراد محتکر در بحران ویروس کرونا خواستار نظارت جدی بر بازار شده و متذکر شد: با محتکران و سوءاستفاده کنندگان که دراین موقعیت دشوار و بحرانی مایحتاج اساسی غذایی ، بهداشتی و دارویی مردم را احتکار می کنند، باید به شدت و به طور جدی برخورد شود.
این عالم اهل سنت از همه مردم خواست با توکل و اعتماد بر خداوند و استغفار و نمازهای نافله متوجه خداوند بوده و با رعایت نکات بهداشتی زمینه زندگی سالم را برای خود و هموطنان فراهم کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن