آنتی شبهات

 آتئیسم و فحاشی !

آوای سنت :  شاید خیلی مواقع پیش اومده که با آتئیستی بحث میکنید اما طرف مقابل بجای پاسخ منطقی شروع به فحاشی میکند. این رفتار را با منابع علمی بررسی میکنیم؛

▪️ موسسه تحقیقاتی بارنا گروپ منتشر کرد:
? آتئیست ها و آگنوستیک های آمریکایی گرایش بسیار زیادی به “فحش دادن” ، مصرف الڪل و مواد مخدر، دیدن فیلم های پـورن، خشونت جنسی، قماربازی و … دارند.

▪️ از سایت روانشناسی معتبر:
بر اساس یافته های محققان فحش دادن نسبتِ عکس با مفاهیمی نظیر وجدان و مدارا کردن دارد ( در نتیجه آتئیست بودن با داشتن وجدان و انصاف و مدارا کردن با مردم نسبت عکس دارد)

? از ژورنال علمی معروفِ ncbi :
? بسیاری از مواقع فحش دادن دلیلی بجز عدم کنترل بر روی رفتار، ندارد . پژوهش ها نشان داده است که مذهب عامل فوق العاده قوی در داشتن کنترل روی رفتار و گفتار فرد، نقش ایفا میکند! ( یکی از عوامل فحش دادن آتئیست ها دوری از مذهب است )

☑️ نشریه تلگراف گزارش داد:

? ریچارد داوکینز برای ارتقا دادن ادبیات آتئیست ها در فضای مجازی و پرهیز دادن آتئیست ها از فحش و تهمت و شایعاتِ بیهوده در حال تلاش و برنامه ریزی است !

و اما به سراغ گاردین میرویم:
? جرج مارتین کُـمدین آتئیست با انتشار عکسی (*..*) از سطح ادبیات و فحاشی طرفداران آتئیستش اظهار نگرانی کرد !

در دانشگاه ایلینوی:
? رایان ریتر روانشناس این دانشگاه با تحقیقات بر روی شبکه بزرگ توییتر اذعان کرد که آتئیست ها به نسبت مسیحیان به حجم قابل توجهی از کلمات رکیک و ناسزا استفاده میکنند ! همچنین نشان داد که مسیحیان در شبکه اجتماعی توییتر از شادی و نشاط بالاتری برخوردارند !

آرشیو وب:
? جمله ای بی ادبانه از یک آتئیست معروف بنام پی زد مایرز، که نشان از روحیه جنگ جویانه و ستیزه جو آنها میدهد :
? ” من میگم نیازی به رعایت ادب و احترام نیست، در این زمان دانشمندان میتونن برای مقابله با مخالفینشون از چکمه های فولادی و پنجه بکس استفاده کنند برای آدم های احمق هم چکش وسیله مناسبی است”

لایو سانیس گفت:
? زنان گرایشات بیشتری به دینداری دارند و جمعیت زنان دیندار بیشتر از مردان دیندار است همچنین زنان نسبت به مردان با ادبتر و محترم تر هستند. از کنار قرار دادن این دو پژوهش نتیجه میگیریم دینداری باعث رعایت ادب توسط افراد جامعه میشود که این خلا در آتئیست ها با فحش و توهین پر شده است !

در تلگراف میخوانیم که:
? براندان اونیل گفت: آتئیست ها آزار دهنده و از خود راضی هستند. این روزها به سختی میتوان مدرکی مشاهده نکرد که آتئیست ها تحریک کننده و ستیزه جوترین مردمان کره زمین هستند( یکی از علل فحاشی آتئیست ها، ستیزه جو بودن آنهاست)

و در آخر این مقاله یک آیه از قـرآن کریم برای شما به نمایش میگذاریم:

ای کسانی که ایمان آورده اید، دیگران را مسخره نکنید، شاید آنها از شما بهتر باشند ( حجرات ۱۱ )

★ قضاوت با خود شما …

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن