آنتی شبهات

آیا می دانید استیون هاوکینگ همه‌ی مخاطبان خود در سراسر جهان را بخاطر پول فریب داده است؟

آوای سنت : بعد از انتشار کتاب هاوکینگ(با نام طرح بزرگ) در سال ۲۰۱۰ که حتی به زبان فارسی نیز ترجمه شده است، پیتر ویت فیزیکدان دانشگاه کلمبیای ‌آمریکا( که جزو ده دانشگاه برتر جهان است) و خود نیز آتئیست است در سایت دانشگاه کلمبیای آمریکا درباره این کتاب هاوکینگ می نویسد:

One thing that is sure to generate sales for a book of this kind is to somehow drag in religion. The book’s rather conventional claim that “God is unnecessary” for explaining physics and early universe cosmology has provided a lot of publicity for the book. I’m in favor of naturalism and leaving God out of physics as much as the next person, but if you’re the sort who wants to go to battle in the science/religion wars, why you would choose to take up such a dubious weapon as M-theory mystifies me

منبع : لینک مقاله‌ی منتشر شده در سایت دانشگاه کلمبیای آمریکا موجود است .

همانگونه که مشاهده می‌کنید ، پیتر ویت که خود آتئیست است به وضوح اعلام می‌کند که هاوکینگ صرفا بحث دین و عدم نیاز به خدا را در کتابش پیش کشیده است که فروش کتاب خود را بالا ببرد در حالی که همه از جمله خوده هاوکینگ می‌دانند که

نظریه‌ی  M-theory  که هاوکینگ در کتابش آورده و ادعا کرده بود بخاطر این نظریه دیگر به خدا نیازی نیست، ربطی به عدم وجود خدا نداره. به عبارت دیگر هاوکینگ بخاطر فروش بیشتر و کسب پول بیشتر همه‌ی جهان را فریب داده است.

نکته‌ی جالب این است که آتئیست‌های ایرانی نه تنها فریب هاوکینگ را خورده‌اند بلکه وقتی می خواهند نشان دهند برای پیدایش جهان نیازی به خدا نیست، همه را به این کتاب هاوکینگ رجوع می دهند.

بی خدایی وجدان را از بین می برد هماهنگونه که می بینید هاوکینگ وجدان را کنار گذاشته و بخاطر پول مردم را فریب می دهد.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن