اخبارخارجی

افتتاح نمازخانه در باشگاه «بلکبرن روورز» انگلیس

آوای سنت : باشگاه «بلکبرن روورز» انگلیس برای هواداران مسلمان خود، نمازخانه ای ترتیب داده است تا بتوانند در طول بازی به اعمال عبادی خود نیز بپردازند.

به نقل از الالوکه، باشگاه «بلکبرن روورز» در صفحه رسمی توییتر خود از افتتاح نمازخانه قبل از بازی این تیم مقابل هارتلپول یونایتد در چارچوب دور اول جام کارابائو خبر داد.

مسابقات لیگ دو در ایوود پارک در شهر بلکبرن برگزار می شود و این دیدار روز چهارشنبه خواهد بود و با همتای خود هارتلپول یونایتد در اولین دوره رقابت‌ های لیگ انگلیس مسابقه می دهد.

باشگاه بلکبرن روورز با صدور بیانیه ‌ای رسمی اعلام کرد: به دلیل همزمانی بازی با زمان نماز مغرب برای هواداران مسلمان در بازی این تیم با هارتلپول یونایتد شرایطی فراهم شده است تا هواداران مسلمان بتوانند نماز خود را در  نمازخانه ‌ای که تدارک دیده شده است، بخوانند.

این اقدام باشگاه فوتبال بلکبرن روورز در راستای رفاه تماشاگران مسلمان و همچنین حضور حداکثری مسلمانان در ورزشگاه هنگام برگزاری مسابقات این تیم انجام شده است.

ایوود پارک ورزشگاه تیم فوتبال بلکبرن روورز دارای ظرفیت ۳۱ هزار و ۳۶۷ نفر تماشاگر است. براساس این گزارش، مسلمانان ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۰ هزار نفری این شهر را تشکیل می ‌دهند.

این نمازخانه با دیوارهای ضد صوت ساخته شده است و در این نمازخانه، کتب دینی و قرآن نیز قرار داده شده است.

باشگاه بلکبرن روورز همچنین برای دومین سال متوالی پذیرای مسلمانان برای اقامه نماز عید قربان بود. این باشگاه همچنین اعلام کرد: بسیار مفتخریم که درهای استادیوم به روی جامعه مسلمان باز شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن