اخبارداخلی

برپایی میز خدمت در مسجد جامع هورامان + تصاویر

آوای سنت : استاندار کردستان با حضور در مسجد جامع اهل سنت شهر هورامان واقع در شهرستان سرواباد به همراه ۳۸ نفر از مدیران کل استان در راستای پاسخگویی به مشکلات، مطالبات و درخواست‌های مردم، میز خدمت برپا کرد و با جوانان و ساکنین این منطقه ملاقات نمود.

اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با دیگر مسئولان استان، روز گذشته (پنجشنبه) با حضور در مسجد جامع اهل سنت  هورامان تخت و در جمع مردم این شهر برای دقایقی میز خدمت تشکیل دادند تا خواسته ها و مشکلات مردم این شهر را بررسی و تعیین تکلیف کنند.

شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرعامل شرکت آبفا، مدیر مخابرات منطقه کردستان، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جمله مدیرانی هستند که به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار کردستان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و رئیس دانشگاه کردستان نیز در قالب این میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم هستند.

افتتاح هتل کومسای هورامان

همچنین با حضور استاندار کردستان هتل کومسای هورامان با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید.

برپایی میز خدمت در شهر هورامان با حضور مدیران ارشد کردستان

استاندار کردستان پنجشنبه در ابتدای سفر یک روزه خود به منطقه اورامان شهرسیتان سرواباد در بدو ورود به شهر هورامان، با حضور در گلزار شهدای این شهر کوچک با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن