گفتگو و مصاحبه

هدف مقاومت فلسطین آزادی قدس است

آوای سنت: امام مسجد بلال رضی الله روستای مهرآباد، ضمن تحلیلی بر رویداهای غزه، نصرت الهی و وحدت کلمه را رمز پیروزی مسلمانان در رویا رویی میدانی برشمرد.

به گزارش آوای سنت، مولوی محمد رضا رحمتی در گفتگو با خبرنگار ما، شرایط امروز مردم غزه را مقاومت و پایداری اسلامی و حراست از مرزهای فلسطین و دفاع از قدس شریف دانست و گفت: اسرائیل و متحدانش غربی این دولت از جمله آمریکای ظالم و جنایتکار که دست های شان را به خون ملت بیگناه آلوده کرده اند، چشم بصیرت ندارند تا لحظه ای با خود بیندیشند و تفکر کنند که چرا و به چه دلیل ملتی دست خالی و با سنگ و چوب برای دفاع از مسجد الاقصی می جنگند و این پایداری به قیمت از دست دادن جان و کاشانه چه قیمت و ارزشی دارد!

پس از پیدایش مرزها و تقسیم بندی های جغرافیایی، بیگانگان، خاک مسلمانان در آسیا و آفریقا را مورد تاخت و تاز خود قرار داده و بخشی از حدود اسلامی را برای غارت منابع شان به صورت مستعمره در آوردند! در طول تاریخ پیدایش تمدن بشری که غربی ها خود را بر آن مدعا می دارند و همچنین مسئله دفاع از حقوق بشر، سردمداران اروپایی و آمریکا دائما و بی دلیل به سرزمین های مسلمانان دست درازی کرده اند.

مولوی رحمتی، بی نقص ترین و عالی ترین نوع تمدن را مراجعه به مکتب قرآن و رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم خواند و تاکید نمود: رسول برحق اسلام بدون داشتن امکانات و تجهیزات از درون یک خانه محقر کاری را محقق ساخت که دنیای به اصطلاح متمدن غرب از عهده حدود ناچیزی از آن نیز برنیامده است. اگر آن حضرت و یارانش در کارشان موفق بودند علتش عمل به نسخه های قرآنی می باشد، اما امروز اکثریت حکام اسلامی عمل به نسخ غربی را به نفع خود دیده و متاسفانه شاهد چنین فجایعی در غزه می باشیم.

رسول خدا برای رسیدن به هدف تعیین شده بهترین یارانش از جمله همزه رضی الله عنه را به میدان جنگ فرستاد تا که شهید شد. حذیفه ابن عتبه طی غزوه بدر در مقابل شرک که پدرش بود، ایستاد. اصحاب زیادی در حمایت از اسلام توسط نزدیکان شان تحریم شده و در اثر شکنجه به شهادت رسیدند، لیکن حکام کنونی برای رفاه بیشتر خود، یک ملت را بی دفاع رها کرده اند!

امام مسجد بلال رضی الله روستای مهرآباد در انتهایی ترین بخش حوزه خراسان رضوی در این خصوص عنوان کرد: برخی تخلیل گران سیاسی، ذات رژیم صهیونیستی را شبیه به حیوانات وحشی می دانند که به نظر بنده این عقیده اشتباه می باشد. رسول خدا به امتش فرمایش کرده است که به قوم یهود اعتماد و با آنها دوستی نکنند، اما این مسئله اتفاق افتاد و آنها امروز مهارت شان را در نسل کشی به نمایش گذاشته اند. یک حیوان جنگلی هر میزان که وحشی باشد به کفاف بسنده می کند، اما ذات یهود افراطی پست تر از آن چیزی است که بتوان با حیوانات وحشی قیاس کرد!

مولوی رحمتی، نصرت الهی و وحدت کلمه را رمز پیروزی مسلمانان در رویارویی میدانی برشمرد و اظهار داشت: مجاهدت در راه دین هزینه دارد و این هزینه را اصحاب گرانقدر به بهای گزافی پرداخته اند. جنگ امروز حق علیه باطل نمونه ای از دشمنی ها یهود و نصاری بر علیه اسلام و نادیده گرفتن مسئله حقوق انسان ها است. به فرموده ادهم شرقاوی نویسنده مسلمان عرب، اگر مسئله غزه مخالفت با حجاب اسلامی بود، غربی ها با ناوگان به کمک شان می آمدند! اگر قرار بود در فلسطین همجنس گرایی پیش آید، آمریکا به اولین پرچمدار دفاع از غزه بدل می گردید!

موضوع امروز غره، پرده از چهره پلید آمریکا و غرب کنار زده است. شیطان پرستانی که می خواهند اسلام را تبدیل به خاکستر نمایند، ولی نصرت الهی با امت اسلامی یار است و آن روز خواهد آمد که کلیساهای غربی تبدیل به مساجد شده و مسلمانان واقعی بر آن بلاد حاکم شوند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن