خارجی

چندین هلندی ۹ سال در زیرزمین خانه منتظر قیامت بودند

مردی 58 ساله و جوانانی بین 18 تا 25 سال

آوای سنت: در هلند ، افرادی که به مدت نه سال در زیرزمین یک خانه ای در باغ منتظر آخرالزمان بودند توسط پلیس یافت شدند.

بنا به اعلام پلیس, در این خانه که در منطقه “درنته” هلند واقع بوده  یک مرد ۵۸ ساله و جوانانی بین ۱۸ تا ۲۵ سال ساکن بوده اند. زیرزمین این خانه طوری بوده که با دنیای خارج هیچگونه ارتباطی نداشته است.

راز این زیرزمین موقعی برملا شد که بزرگترین شخص جوان از زیرزمین بیرون رفت و خود را به نزدیک ترین روستا رسانید و در بار آنجا پس از نوشیدن مشروب , در حالت مستی جریان خانواده خود را تعریف کرد و درخواست کمک نمود.

ابتدا تصور بر این بود که مرد ۵۸ ساله , پدر این جوانان است اما بعد مشخص شد که چنین نبوده است. شهردار منطقه هم اعلام کرد که آن مرد حتی صاحب خانه هم نبوده و چنین موردی در این منطقه بی سابقه بوده است.

بنا به گزارشی که از تلویزیون هلند پخش گردید صاحب بار در مورد جوانی که باعث برملا شدن راز آن زیرزمین شده بود گفت که آن جوان موها و محاسن بلند و کثیفی داشت , لباس های کهنه به تن داشت و رفتارش عجیب بود و وقتی سرمست شد به او که مسئول بار بوده شروع به صحبت کرده و گفته است که هرگز به مدرسه نرفته و ۹ سال است که به آرایشگاه هم نرفته است.

صاحب بار گفت که آن جوان همچنین گفته است که با برادران کوچکتر خود در زیرزمین هستند و خواهان تغییر این وضعیت می باشد . پس از این گفتگو بود که صاحب بار با پلیس تماس گرفت .

پلیس به محل مراجعه کرد . خانه ای به دور از همسایگان که اطراف آن کانال حفر شده بود و فقط از طریق یک پل امکان عبور بود. پلیس ها با وارد شدن به درون خانه , توانستند از طریق یک نردبان که در پشت یک قفسه تعبیه شده بود خود را به زیرزمین برسانند.

پلیس هلند پرونده این افراد را دنبال می کند و از جمله باید مشخص شود که مادر این جوانان کجاست .

شهردار منطقه درنته , به دلیل حفظ حریم شخصی , هویت این افراد را فاش نکرده و همچنین از این موضوع که چرا آنها در زیرزمین منتظر آخرالزمان بوده اند چیزی بیان نکرده است.

پایان

 

 

 

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن