اخبارخارجی

محرومیت یک مربی انگلیسی به دلیل اظهارات نژادپرستانه علیه اسلام

آوای سنت : فدراسیون فوتبال انگلیس، سرمربی تیم فوتبال کرالی تاون را به دلیل اظهارات نژادپرستانه علیه اسلام و مسلمانان به مدت ۱۸ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

به نقل از خبرنی، فدراسیون فوتبال انگلیس اعلام کرد:«جان یامز» سرمربی و مدیر فنی تیم کرالی تاون، یکی از باشگاه های دسته دومی به مدت ۱۸  ماه از هرگونه فعالیت مرتبط به بازی فوتبال به دلیل خصومت با اسلام و بازیکنان مسلمانان در این تیم محروم شده است.

تعداد زیادی از بازیکنان تیم کراولی تاون از زبانی که این مربی در برخورد با آنها در طول ماه آوریل استفاده کرده است، شکایت کردند. این موضوع کمیته انضباطی را به بررسی دقیق شکایت های ارایه شده که در آن بسیاری از اتهامات ثابت شده بود، سوق داده است.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد: این مربی، بازیکنان مسلمان را به تروریست بودن متهم کرد. این درحالی است که فدراسیون فوتبال انگلیس این اقدام را به شدت محکوم کرد.

این روزنامه مجموعه ای از اظهارات این مربی اخراج شده را بررسی کرد. این مربی به بازیکنان مسلمان گفته است که مردم شما با جلیقه بمب منفجر می کنند.

وی به بازیکن عراقی ملی پوش عراق گفته بود که احتمال دارد که ورزشگاه را منفجر کند. او بارها به بازیکن مسلمان دیگری گفته بود که در کیفش بمب است.

این مربی همچنین با رفتاری نژادپرستانه، بازیکنان آسیایی را مورد تمسخر قرار داده است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن