اخبارخارجی

مقاله‌نویسی «آموزش از راه دور قرآن» در امارات

آوای سنت : اداره امور اسلامی و خیریه دبی در امارات ،در تاریخ ۲۰ آذرماه ۹۹، همایش مجازی بین‌المللی خدمت به قرآن برگزار کرد .

به نقل از پایگاه خبری الخلیج، اداره امور اسلامی و خیریه دبی در نشستی مجازی ، مقالات تحقیقاتی همایش مجازی بین‌المللی خدمت به قرآن ارایه داد.

بنابر اعلام مسئولان، همایش مجازی بین‌المللی خدمت به قرآن، با توجه به مشارکت فعال کارشناسان در زمینه خدمت به کتاب قرآن کریم با به‌کارگیری جدیدترین شیوه‌ها و اقدامات پیشرفته ، برگزار شد . در واقع این اقدام در راستای همگام بودن با پیشرفت سریع جهانی در زمینه ارتباطات و آموزش از راه دور صورت گرفت .

این گردهمایی مجازی به چند محور اصلی از جمله نقش فناور‌ی‌های پیشرفته در آموزش از راه دور قرآن کریم و بررسی چشم‌انداز آموزش قرآن پرداخت.

محمد عمر الخطیب، مدیر اجرایی اداره امور اسلامی دبی، خدمت به قرآن کریم را رسالتی بزرگ دانست که این اداره مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری‌های پیشرفته در یادگیری قرآن کریم، لزرم به‌کارگیری از این تکنولوژی‌ها را مخصوصاً با توجه به اوضاع کنونی ناشی از شیوع کرونا و شرایط  احتمالی آینده، ضروری دانست.

این همایش به شکل مجازی در تاریخ ۲۰ آذرماه ۹۹ برای یک روز برگزار شد و در آن‌ها بهترین اقداماتی که در سطح جهانی در جهت خدمت به قرآن کریم انجام شده، نمایش داده شد.

همچنین در طول این همایش به بررسی مهم‌ترین چالش‌هایی که آموزش قرآن با آن روبه‌رو است، پرداخت و پیشنهاداتی برای حل این چالش‌ها و اشراف بر آن‌ها ارائه شد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن