اخبارداخلی

پیگیری ساخت مسجد اهل سنت در تهران

علیم یارمحمدی و پیگیری مسجد اهل سنت در تهران

آوای سنت : نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواستار پیگیری موانع ساخت مسجد جامع اهل سنت در تهران شد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت در این نامه که در تاریخ ششم مهرماه برای مجتبی ذوالنوری ارسال شده است، علیم یارمحمدی، نماینده اهل سنت مجلس،با اشاره به مشکلات و موانعی که در زمینه ساخت مسجد اهل سنت وجود دارد ،خواستار تهیه و تنظیم گزارشی از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس در این زمینه شد .

موضوع اختصاص مکانی برای احداث مسجد جامع اهل سنت در تهران یکی از مطالبات تاریخی فعالان اهل سنت در چند دهه اخیر بوده است .

علیم یارمحمدی هفته گذشته در مصاحبه به خبرگزاری ایلنا اعلام کرد که در حال حاضر در هفت نقطه از تهران نماز جمعه اهل سنت در نمازخانه های غیر رسمی برگزار می شود و در هر یک از این نمازخانه ها بالغ بر صد نمازگزار شرکت می کنند.

بنظر می رسد با توجه به حساسیت های غیر ضروری که این مساله هر از چند وقت برای کشور ایجاد می کند ، مسئولان نظام بهتر است با درایت و دوراندیشی یک بار برای همیشه از این مساله عبور نمایند.اطمینان داشته باشیم ابعاد خیر و مناسب حل این مساله بسیار بیشتر از حاشیه های آن است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن