اهل سنت ایرانشخصیت ها و گروه ها
موضوعات داغ

جایگاه علمای اهل سنت در جامعه خدشه ناپذیر است

انتقاد شدید مولانا عبدالغفار نقشبندی از تخریب علمای اهل سنت

آوای سنت: مولانا عبدالغفار نقشبندی امام جمعه راسک در سخنرانی خود در نماز جمعه روز گذشته (سوم آبان ماه) نسبت به موضع گیری برخی از افراد و محافل بر علیه علمای شاخص اهل سنت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار آوای سنت مولاناعبدالغفارنقشبندی درخطبه های نماز جمعه راسک در راستای تبیین جایگاه علمای ربانی ،علما را به دو دسته،علماءالسلطان و سلطان العلماء تقسیم کردند.

ایشان تاکید کردند:علماءالسلطان،کسانی هستند که نان به نرخ روز می خورند و برای حفظ موقعیت،جایگاه و منصب خود همواره سکوت اختیار می کنند و به جای گفتن سخن حق،زبان تملق وچاپلوسی می گشایند، این افراد نه درنزد مردم جایگاهی دارند و نه درنزد حکمرانان!

مولانا نقشبندی افزود:سلطان العلماء؛کسانی هستندکه درهرشرایط وموقعیتی که  باشند دلسوزهمه هستند اعم ازحکمرانان ورعیت،همه رابه خطایشان متنبه و آگاه می سازند،اینها بر قلوب مردم حکمرانی می کنند.

امام جمعه موقت راسک، در ادامه بنابر نقشه شوم دشمنان برعلیه علماء خاطرنشان کردند:در یک برهه از زمان،دشمنان اسلام وعلماء برای از بین بردن حق ، علمارا’ترور’وحذف فیزیکی می کردند.اما هم اکنون که عصر ارتباطات وتکنولوژی است و جهان به یک دهکده تبدیل شده و دشمنان علماء به این نتیجه رسیده اند که ترور فیزیکی آنها نتیجه عکس می دهد و باعث بیداری ملت ها می گردد ،لذا به ترورشخصیتی و مخدوش کردن چهره علما درفضای مجازی روی آورده اند،

هم اکنون می بینیدکه چه تهمت ها،اتهام ها وناسزاهایی که به علماگفته نمی شود؟!

مولانا در ادامه افزودند:به یک نکته خوب توجه داشته باشید،هر زمانی دیدید که عالمی بیش ازهمه مورد هجمه رسانه ها و کانال های مجهول الهویه قرارگرفته! بدانیدکه قطعا ویقیناً این عالم با خدمات ، فعالیت ها و غیرت ایمانی خودش آنهارا از درون منفجرکرده است.

این عالم اهل سنت ،در ادامه خطاب به دشمنان علماء فرمودند:دشمنان علماءخوب حواسشون جمع باشه که حضرت شیخ الاسلام ،به عنوان خورشید تابان بلوچستان،

مولاناعبدالرحمن ،به منزله نگین والماس بی بدیل مکران،شیخ التفسیرمولانابدری، چشم وچراغ جوانان ومولانامحمدقاسم، مفتی اعظم اهل سنت ایران وسایرعلمای ربانی ومخلص ، برقلوب جوانان اهل سنت حکمرانی می کنند.

پس به دشمنان این علماء  بایدگفت که!

بامرد خدا پنجه میفکن چو نمرود

 کاین جسم خلیل است که آتش زدنی نیست

مولانا در پایان افزود: شنیدیم که دو سه هفته قبل ، برخی نادان ،به حضرت  شیخ الحدیث مولاناعبدالرحمن،خورده گرفته اندکه چرا درخصوص تغییرنام خیابان مکران موضعگیری نکرده اند؟!

اگر از من می شنوید خدا را شکرکنید که ایشان خاموش اند، چون،اولا؛در بین آنها شیرمردانی همچون مولانا عبدالرحمن حفظه الله نیست که در مقابله با “روبه”صفتان به میدان بیاید.

دوما:این را بدانید که شیر شیر هست هرچند که پیر هست !

هر زمان این شیران به غرش در بیایند ،یقین بدانید که شغالان و مش قنبرها برای زوزه کشیدن به لانه هایشان پناه می برند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن