اهل سنت ایرانمذاهب و خطبه ها

مسئولان دولتی در انتصابات رهبری را الگوی خود قرار دهند

مجکومیت توهین به مقدسات اهل سنت در سخنرانی جمعه

آوای سنت : مولانا مطهری: مسئولان دولتی در النتصابات رویه رهبر انقلاب را الکوی خود قرار دهند.

ه گزارش آوای سنت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی احناف خواف، مولانا حبیب‌الرحمن مطهری – مدیرحوزه علمیه احناف خواف – در بخشی از سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه (۲۹ مردادماه ۱۴۰۰) اهل سنت خواف؛ ضمن تشکر از مقام معظم رهبری مبنی بر انتصاب نیروی اهل سنت به سِمت فرمانده نیروی دریایی ارتش کشور، خاطرنشان کردند و افزودند: در روزهای اخیر در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها شنیدیم که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یک فرد فرهیخته اهل سنت را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش منصوب کردند. ما باید از مقام معظم رهبری برای این انتصاب، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم. این یک فتح بابی است برای مسئولان نظام و دولتمردان که به شایستگان و نخبگان اهل سنت اعتماد کنند و در پست‌ها و مناصب مدیریتی از آنها استفاده نمایند و از مقام معظم رهبری الگو بگیرند.

ریاست نشست فقهی اهل سنت خراسان با اظهار تاسف از توهین‌های یک هیئت عزاداری به مقدسات اهل سنت افزودند: در عین حالی که مقام معظم رهبری برای تحکیم وحدت هر چه بیشتر، از اهل سنت در مناصب مهم استفاده می‌کنند، از طرفی یک عده در خیابان‌های تهران شعار بر علیه حضرات ابوبکر(رض)، عمر(رض)، عثمان(رض) و ام المومنین حضرت عایشه صدیقه(رض) می‌دهند.

این چه معنایی دارد؟! از طرفی مقام معظم رهبری این کار خداپسندانه را انجام می‌دهند و بارها معظم‌له در صحبت‌های خود فرمودند که مقام بزرگان و اصحاب پیامبر(ص) باید حفظ شود، به خصوص خلفای راشدین و ام المومنین عایشه صدیقه، اما این چنین افراد سخیف و نادانی می‌آیند و بر ضد وحدت و برخلاف منویات مقام معظم رهبری این کارها را می‌کنند. لذا ما این عمل وقیحانه را محکوم می‌کنیم و تقاضا داریم که به شدت با چنین افرادی که برخلاف وحدت و منویات رهبری حرکت می‌کنند برخورد، و هرچه زودتر مواخذه شوند. در کشوری که ام‌القرای وحدت اسلامی است این مسائل هیچ معنایی ندارد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن