عمومی

معامله قرن, شکست قرن برای آمریکا خواهد بود

آوای سنت (ترجمه): ترامپ , رئیس جمهوری شیطان بزرگ آمریکا , قرار است در همین یکی دو روز آینده , از معامله قرن رونمایی کند. چیزی که از آن بعنوان معامله قرن نام برده می شود در واقع معامله ای است که , سرزمین های مقدس مسلمانان , قدس , فلسطین , حتی حاصلخیزترین زمین های اردن  و سوریه را تقدیم باند صهیونیستی خواهد کرد. و به این ترتیب , موانع پیش روی رژیم اشغالگر صهیونیستی از میان برداشته خواهد شد…قرار است این کار با پول مسلمانان و امت اسلامی انجام شود و برای این کار هم به کشورهای شیخ نشین عرب که ثروت نفتی دارند دستورات لازم داده شود.

رئیس جمهور شیطان بزرگ هم کسانی را که در صدد مخالفت با معامله قرن برآیند را تهدید می کند. تهدید به تحریم , مداخلات نظامی و انجام سوء قصدها , همانند جنایتی که در حق قاسم سلیمانی مرتکب شد , تهدید می کند. بیشترین تهدیدها را هم متوجه حماس , جهاد اسلامی و حزب الله می باشد. اگر حماس و جهاد اسلامی , تسلیم خواسته هایش نشوند آنها را به تبعید از غزه تهدید می کند. در واقع , قصد دارد سرزمین غزه را هم به خاک رژیم صهیونیستی الحاق کند.

 

آیا رئیس جمهور خرفت آمریکا می داند که این اقدام او چه ریسکی را در پی خواهد داشت؟ آیا او می داند که قدس و آرمان فلسطین , عامل تحکیم امت اسلامی است؟ و این اقدام او باعث استحکام وحدت و اخوت در میان امت اسلامی خواهد شد؟ و می تواند باعث گسترش روحیه جهاد در تمامی جغرافیای اسلامی شود؟ به نظر می رسد که رئیس جمهور خرفت و دولت پشت پرده آمریکا و صهیونیست ها , متوجه این ریسک هستند. می دانند که این یک قمار است و البته آگاه هستند که چاره ای ندارند جز این که شانس خود را امتحان کنند.

زیرا در سرزمین های اسلامی , یک بیداری و رستاخیز جدی وجود دارد. ملل مسلمان به نیت واقعی نیروهای غربی تحت رهبری آمریکا , درباره خودشان پی برده اند. در گذشته , آمریکا و نیروهای شیطانی غرب , به نام دموکراسی , حقوق بشر , توسعه , تمدن , آزادی و دیگر حکایات , می توانستند ملل مسلمان را فریب بدهند ؛ می توانستند به بهانه مقابله با ظلم همان دست‌نشانده خود در کشورهای اسلامی , سرزمین آنان را اشغال کنند ؛ می توانستند مسلمانان را در خواب غفلت قرار بدهند و منابع غنی آنان را به تاراج ببرند و بدون این که هزینه ای پرداخت کنند چرخ استثمار خود را بگردانند.

 

لکن اکنون امت بیدار شده است. اکنون دیگر , مسلمانان به غارت ثروت خود اجازه نمی دهند. به حکایات غرب دغل باز هم گوش نمی دهد. در کشورهای اسلامی که اشغال کرده اند , حتی در کشورهای همانند عراق که فکر می کنند آن را تحت کنترل خود دارند نیز , میلیون ها انسان در خیابان ها شعار سر می دهند و خواهان خروج آنها از کشورشان می شوند.

آمریکا و قدرت های غربی , چنین خیال می کنند که از طریق پروژه معامله قرن می توانند متحدین خود را در سرزمین های اسلامی نیرومند تر کنند و به استثمار خود ادامه بدهند. یک قدرت اتمی که در قلب امت جای داده اند , حافظ منافع آنها خواهد بود. آنها می خواهند از این طریق مسلمانان را تضعیف کنند و در دل آنها ترس ایجاد کنند و آنهایی که در مقابل آنها می ایستند را به زانو درآورند. تشکیل یک دولت یهودی و اتمی در سرزمین های مقدس , بغیر از ذلت برای امت اسلامی چه مفهومی خواهد داشت؟

 

به اذن خداوند , این بمب در دستان خود آنها منفجر خواهد شد . قمار بزرگی که بازی می کنند را خواهند باخت. معامله قرن برای آنها شکست قرن خواهد شد. این پروژه خفت بار که عزت مسلمانان را هدف گرفته است باعث وحدت فرزندان امت خواهد شد. تشیع و تسنن , تمامی فرزندان امت , برای قدس جانفشانی خواهند کرد و قدس , قطعا آزاد خواهد شد. امانت حضرت عمر (رض) و صلاح الدین ایوبی , آزاد خواهد شد.

وقتی که روز آزادی قدس که دور نیست فرا برسد , فقط یک راه برای صهیونیست ها خواهد بود و آن هم این است که گورشان را گم کنند و بروند. در آن روز , آمریکا و غرب که به آنها دل خوش کرده اند به داد آنها نخواهند رسید. زیرا آنها , مدتها پیش از آن روز , گور خود را گم کرده و از سرزمین های اسلامی رفته اند.

منبع

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن