جهان اسلامعمومی

یک خانواده آلمانی در مسجد «السلام» در جنوب این کشور مسلمان شدند

آوای سنت : یک خانواده آلمانی متشکل از یک زوج و چهار فرزند در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان در مسجد السلام واقع در جنوب آلمان به دین اسلام گرویدند.

به نقل از الجزیره مباشر، همه اعضای یک خانواده آلمانی در داخل مسجدی در ایالت بادن- وورتمبورگ این کشور به اسلام گرویدند، صحنه ای که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی پخش شد.

احمد الهواس، فعال و روزنامه نگار سوری، صحنه هایی از لحظه مسلمان شدن این خانواده آلمانی متشکل از یک زوج و فرزندانشان را در مسجد السلام در جنوب آلمان، منتشر کرد.

الهواس درباره این ویدیو گفت: این دین چقدر بزرگ است، یک خانواده کامل را وارد اسلام کرد، هر که بخواهد خدا او را هدایت کند و قلبش را به روی اسلام باز می کند.

الهواس در مصاحبه خود با الجزیره مباشر گفت: این خانواده در دومین روز از ماه رمضان در  مسجد السلام واقع در ایالت بادن- وورتمبورگ پس از پایان نماز جمعه مسلمان شدند و و از متولیان آن خواست تا به اسلام گرویدن آنها کمک کنند.

بنابراین گزارش، در این ویدیوی در حال پخش نشان می دهد که شوهر شهادتین را به زبان عربی و آلمانی تکرار می کند و در کنار او همسر و دخترش با حجاب همراه با ۳ فرزند دیگر که همگی ورود خود را به اسلام با شهادتین اعلام می کنند.

کاربران شبکه های اجتماعی از این ویدیو استقبال کرده و برای آنها آرزوی سلامتی کردند. همچنین یکی از کاربران نوشت: « خداوند آنان را در این راه هدایت کند و قدم‌های آنان را ثابت گرداند.»

یکی دیگر از کاربران نوشت: ما نیازمند یک سایت اسلامی جهانی هستیم تابه تازه مسلمانان خدمت کند و آنان را در حل سوالاتشان راهنمایی کند.

گفتنی است، تعداد مسلمانان آلمان بین ۳.۸ تا ۴.۵ میلیون است. به گزارش رادیو دویچه وله، مسلمانان ترکیه اکثریت مسلمانان را تشکیل می‌دهند، زیرا بیش از نیمی یا حدود ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن