دسته‌بندی نشده

مولوی دهانی:کاندیداها وعده های غیر عملی به مردم ندهند

اهل سنت همواره در انتخابات حضوری فعال دارند

آوای سنت :مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرستان زاهدان گفت: نامزدها و حامیان آنان نباید وعده هایی بدهند که توان عملی کردن آن را ندارند؛ صداقت موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان شده و از آن طرف، دروغ گفتن موجب بی اعتمادی مردم می شود.

مولوی عبدالغنی دهانی، مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان گفت: حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی موجب اقتدار نظام در عرصه های بین المللی شده است که یکی از صحنه های حمایت ملت، حضور آنان در انتخابات است.
وی ادامه داد: مردم ایران، چه شیعه و چه سنی، حضور در انتخابات را بر خود واجب می دانند و بخوبی می دانند کسانی که مردم را به عدم حضور در این رویداد سرنوشت ساز تحریک می کنند، با اسلام و انقلاب دشمنی دارند.
این عالم اهل سنت بیان کرد: اهل سنت ایران، همیشه حامی نظام اسلامی بوده اند و در انتخابات، حضور فعال داشته اند؛ امسال نیز این حضور تداوم خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه نامزدها و حامیان آنان باید با مردم صادق باشند، افزود: نامزدها و حامیان آنان نباید وعده هایی بدهند که توان عملی کردن آن را ندارند؛ صداقت موجب افزایش اعتماد مردم به مسئولان شده و از آن طرف، دروغ گفتن موجب بی اعتمادی مردم می شود.
مولوی دهانی اظهار کرد: اینکه شخص نامزد مجلس شورای اسلامی وعده ای بدهد که در توانش نیست، یا فردا آن را عملی نسازد، کار ناپسندی است و نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند، ادامه داد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که شجاع، باتقوا، مدیر و مدبر باشد؛ کسانی باید وارد مجلس شوند که بتوانند نمایندگان خوبی برای استان باشند.
سرپرست دبیرخانه ائمه جمعه نهاد رهبری در امور اهل سنت استان بیان کرد: فردی که به عنوان نماینده مردم یک شهرستان انتخاب می شود باید خود را خدمتگزار مردم بداند و به فکر رفع دغدغه های مردم از جمله مشکلات معیشتی و بیکاری باشد.

ایکنا

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن