مجلس و نمایندگان

ابراز نگرانی نماینده مجلس از شرایط نابسامان آب آشامیدنی در منطقه کردستان

آوای سنت: عضو کمیسیون بهداشت مجلس ضمن ابراز گلایه شدید از وضعیت نگران کننده آب آشامیدنی در شهرستان های حوزه انتخابیه نسبت به تسریع فوری در روند پروژه‌های انتقال آب شرب از سد آزاد به تصفیه خانه شهرها را مورد تاکید قرار داد

به گزارش آوای سنت، به دنبال افزایش نگرانی مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در حوزه آب آشامیدنی محسن فتحی با غیرقابل قبول دانستن وضعیت بد آب در آن حوزه انتخابیه گفت: وضعیت فعلی آب شرب سنندج و در سایر شهرها و روستاها دیگر نه قابل مماشات است، نه قابل قبول و هر مسئولی در هر جایگاهی باید نسبت به آن پاسخگو باشد. متاسفانه وضعیت تصفیه خانه های آب شرب و فاضلاب شهر دیواندره، تصفیه‌خانه‌های آب شرب و فاضلاب شهر کامیاران، مجتمع آبرسانی اوباتو و مجتمع آبرسانی هه‌لتوشان و مجتمع آبرسانی خامسان به حدی نیست که بتوانند خدمات لازم را به مردم انجام دهند و رسیدگی به این امر توجه جدی و فوری وزارت نیرو جهت رفع مشکلات پروژهای یاد شده را طلب می کند.

دکتر فتحی وضعیت اسف بار تامین آب آشامیدنی در نقاط مختلف استان را ناشی از حمایت نابخردانه بعضی از شعار دهندگان امروز از مدیران نالایق گذشته دانست و افزود: معضل آب شرب شهر سنندج چندین سال است که جزو دغدغه های اصلی مردم و فعالان مدنی بوده و جزو مشکلات امروزی به حساب نمی آید. بنده به عنوان نماینده مردم به محض اطلاع از مدیریت نامناسب در حل مشکل پیش آمده اقدامات لازم را بعمل آوردم. علی رغم کارشکنی و حمایت های هدفدار عده ای که امروز خود را مدافع مردم معرفی می کنند، تمامی تلاش خود را برای تغییر مدیریت در حوزه آب استان به کار بسته و به مردم این اطمینان را می دهم که نسبت به انتقال دغدغه هایشان با استفاده از ابزار قانونی لحظه ای درنگ نخواهم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: در دفاع از سلامت و منافع استان با هیچ فرد و گروهی مماشات نخواهد کرد و با مردم عقد اخوت نبسته است.وکالت ملت را باید با ارزش‌تر از آن دانست که فرد مسئول اسیر منافع باند و گروه های منفعت طلب قرار بگیرد. برای بنده منفعت همه عموم مطرح است و بر سر آن نباید با احدی معامله شود، لذا اگر برخی حمایت های غیر منطقی از مدیران نالایق و معاملات نبود، اکنون ضرورتی نداشت تا دلسوزان و فرهیختگان سنندج کمپین و کارزار آب تشکیل دهند. فعالان مدنی و رسانه به طور مستمر پیگیر مشکلات پیش آمده بوده اند و حضور آنها در نشست با وزیر نیرو و نشست های مشابه را ضروری می دانم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن