مجلس و نمایندگان

اسماعیل حسین زهی: با مساحت های کمتر از ۶۰ متر نمی توانیم جلوی گرانی مسکن را بگیریم

آوای سنت: نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت آباد و کورین زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خبرنگار ما با اشاره ه به لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم حوزه و بویژه رفع کمبودهای اساسی در روستاها شامل آب آشامیدنی گفت: خدمت رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان از وظایف بسیار مهم مدیران و مسوولان در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف نظام اسلامی است و همگان موظف هستیم برای تحقق مطالبات مردمی گام برداریم.

اسماعیل حسین زهی افزود: مردم در شهر و مناطق روستایی و عشایری با مشکلات فراوانی دست و پنجه دارم می‌کنند، بنابراین خدمت کردن به مردم که صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند باید با جدیت سرلوحه کاری مسوولان باشد.

وی با با تاکید بر حفظ اخلاق مداری از سوی مدیران در مناصب اجرایی ادامه داد: گشاده رویی و احترام متقابل به مردم لازمه کار و اسباب پیشرفت مدیران است، تکریم ارباب رجوع به عنوان اصل بنیادی خدمت رسانی سرلوحه ی کار مدیران باشد.

اسماعیل حسین زهی در این رابطه اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم، خدمت رسانی مدیران ادارات و ارائه گزارشات فصلی از سوی آنان را به طور مستمر دنبال خواهم کرد، رضایت مردم، شرط ماندگاری مدیران خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: ما در راستای به حداقل رساندن مشکلات مردم حوزه، به طور مستمر دیدار های مردمی را ادامه خواهم داد و با تمام توان پیگیر مطالبات به حق و قانونی مردم خواهم بود.

این نماینده اهل سنت ادامه داد: حال که فرصت خدمت رسانی به مردم در دولت و مجلس در اختیار ما گذاشته شده است، باید از آن در جهت حل مشکلات مردم و توسعه همه جانبه منطقه و کشور بهره ببریم.

اسماعیل زهی ساخت خانه با متراژ پایین را راه حل مناسبی با گرانی مسکن ندانست و تصریح ورزید: هنگامی که صحبت از کاهش متراژ مسکن از زیر ۶۰ متر می‌کنیم، باید جمعیت را هم در نظر بگیریم. اگر آماری از ثبت احوال بگیریم، مشخص می‌شود که با کوچک شدن مساحت خانه‌ها جمعیت هم به نسل پیر تبدیل خواهد شد و جمعیت جوان نخواهیم داشت؛ چرا که نمی‌توان توقع داشت خانواده ای در این خانه‌ها زندگی می کنند، فرزندآوری داشته باشند.

نماینده خاش و میرجاوه با طرح این مسئله که ما باید راهکاری را پیدا کنیم تا قیمت واقعی مسکن را مشخص نماید خاطر نشان ساخت: امروز این قیمتی که برای مسکن گفته می‌شود، حباب است و اعتقاد دارم با مساحت‌های کمتر از ۶۰ متر نمی‌توانیم جلوی گرانی مسکن را بگیریم، بنده به شخصه این طرح را قویاً رد می‌کنم.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن