مجلس و نمایندگان

افزایش بهاء آب در سیستان و بلوچستان به هیچ وجه قابل قبول نیست

مسئولان وزارت نیرو هنوز پاسخ معقولی نداده‌اند

آوای سنت : عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس، با بیان اینکه افزایش بهاء آب در این استان به ویژه برای روستاهای سیستان به هیچ وجه قابل قبول نیست از عدم پاسخگویی به موقع وزارت نیرو در این زمینه انتقاد کرد.

حبیب‌اله دهمرده ، در انتقاد به عدم پاسخگویی دقیق مسئولان وزارت نیرو در مورد دلیل افزایش ناگهانی بهاء آب و صدور قبض‌های نجومی برای مردم سیستان و بلوچستان، گفت: گزارش‌هایی از صدور قبض‌های آب با مبالغ غیرمعقول برای مردم استان سیستان و بلوچستان به ما داده شده است که اعتراض مردم این منطقه را به همراه داشته است.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده نیز در این رابطه به وزیر نیرو تذکر دادم و از وی خواستم تا دلیل صدور این قبض‌ها برای مردم این منطقه را اعلام کند تا مشخص شود چرا به طور ناگهانی قبض‌هایی با رقم‌های نجومی برای آنها صادر شده است.

وی تصریح کرد: البته تاکنون پاسخ صحیحی در این رابطه دریافت نکرده‌ام و همچنان در حال پیگیری این موضوع هستم چرا که صدور چنین قبض‌هایی با این مبالغ گزاف برای مردم این استان منطقی نیست و وزارت نیرو باید در این زمینه پاسخگو باشد.

این نماینده مردم یادآور شد: افزایش این میزان بهاء آب در استان سیستان و بلوچستان قطعا باید در پی بروز یک اشتباه اتفاق افتاده باشد در غیر این صورت صدور این قبض‌ها برای این منطقه که مردم با مشکلات بسیاری در حوزه تامین آب مواجه هستند به ویژه در روستاهای سیستان اصلا قابل قبول نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون این موضوع مطرح است که قسمت‌های آب روستایی و شهری این استان در حال ادغام شدن است اما در این زمینه هیچ دلیل علمی و کارشناسی وجود ندارد که ناگهان بهاء آب افزایش چند برابری داشته باشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن