مجلس و نمایندگان

درخشان : روستاهای ایرانشهر از گاز بی‌بهره هستند

آوای سنت : نماینده مردم ایرانشهر در مجلس، گفت: گازرسانی به شهرستان‌های حوزه ایرانشهر که مرکز گاز در کل استان سیستان و بلوچستان تعریف شده است با مشکل مواجه بوده کما اینکه مسئولان برای تامین گاز دهستان بزرگ آبتر وعده‌هایی داده بودند که هنوز اجرایی نشده است.

عبدالناصر درخشان ، در بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه‌اش، گفت: متاسفانه اجرای تعدادی از پروژه‌های بسیار خوب حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی این منطقه به تعویق افتاده است کما اینکه پروژه تسهیلات زایمانی LDR بیمارستان ایران ایرانشهر که یکی از بزرگترین مراکز ارائه تسهیلات زایمان کشور است برای برخی اقدامات حداقلی زمین مانده است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: در این منطقه با کمبود بودجه در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستیم، همچنین تامین اعتبارات لازم برای دانشگاه ولایت ایرانشهر که تنها دانشگاه جامع جنوب شرق کشور بوده با مشکلاتی مواجه شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: گازرسانی به شهرستان‌های سرباز، فنوج، لاشار و در حوزه ایرانشهر که مرکز گاز در کل استان سیستان و بلوچستان تعریف شده است با مشکل مواجه بوده کما اینکه مسئولان مربوطه برای تامین گاز دهستان بزرگ آبتر وعده‌هایی داده بودند که هنوز اجرایی نشده و باعث ناراحتی و نگرانی مردم این منطقه شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امیدوارم دولت هر چه سریعتر تمهیداتی اتخاذ کند تا این مشکلات سریعتر حل شوند./خانه ملت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن