مجلس و نمایندگان

سعیدی :دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان نشان دهنده پیوند محکم ایشان با مردم است

آوای سنت: نماینده مردم چابهار مهمترین مطالبه مردم از رهبر انقلاب را محاکمه شفاف و عادلانه عاملین و آمرین اتفاقات اخیر در این استان خواند.

به گزارش آوای سنت، معین‌الدین سعیدی با اشاره به دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر انقلاب با توجه به حضورشان بین مردم سیستان و بلوچستان و زندگی کردن با این مردم، معادلات این استان را به‌ خوبی می‌شناسند و می‌دانند، از این‌ رو تعابیری که رهبر انقلاب درباره مردم سیستان و بلوچستان دارند و داشتند هیچ کس چنین تعابیری را به این شکل درباره مردم این استان نداشته است.

سعیدی در این باره افزود: در سفری که نمایندگان رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان داشتند، پیام رهبری را درباره اتفاقات سال گذشته این استان رساندند که این اتفاقات قلب رهبری را به ‌درد آورده است و همچنین اجحاف بزرگی در حق مردم این استان شده است.

نماینده مردم چابهار در مجلس با ابراز اینکه اتفاقات سال گذشته مانع پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای در سیستان و بلوچستان شد، اظهار داشت: متأسفانه هنوز مصوبات سفر نمایندگان مقام معظم رهبری به استان که در جهت التیام خاطر خانواده‌های شهدای حادثه زاهدان بود، اجرایی نشده است، بنابراین در چنین شرایطی دیدار مردم با رهبر انقلاب قطعاً می‌تواند موجبات آرامش خاطر مردم را فراهم آورد.

سعیدی تصریح کرد: قطعاً رهنمودها و تسلی خاطر رهبر انقلاب می‌تواند مانع از گسترش شکاف به ‌وجود آمده گردیده و باعث التیام این شکاف خواهد شد. همچنین با توجه به مشکلات آب سیستان و بلوچستان و اشراف کاملی که ایشان به این استان دارند، قطعاً توصیه‌هایی در جهت حل این مشکل به مسئولان خواهند داشت تا تصمیمات درست و مهمی برای این مشکل در دولت اتخاذ گردد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان سیستان و بلوچستان در دیدار فردا حضور خواهند داشت، اضافه کرد: مهمترین مطالبه مردم سیستان و بلوچستان از رهبر انقلاب محاکمه شفاف و عادلانه عاملین و آمرین اتفاقات اخیر در این استان است.

دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب نشان خواهد داد که رابطه این مردم با امام امت ناگسستنی بوده و اجازه نخواهند داد که بیگانگان از مشکلات و گلایه‌های به ‌وجود آمده سوءاستفاده کنند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن