مجلس و نمایندگان

۲۰۰ قطعه زمین به بومیان «هنگویه» بستک واگذار شد

 آوای سنت :  عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰۰ قطعه زمین به افراد بومی «هنگویه» شهرستان بستک واگذار شد.

احمد جباری در گفتگوی اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان بستک برای بررسی و حل مشکلات مناطق مختلف شهرستان بستک برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از منطقه «پای تاوه» از توابع شهرستان بستک، عنوان کرد: در این منطقه یک مدرسه قدیمی وجود دارد که تصمیم گرفته شد برای ارتقاء سیستم آموزشی منابعی از سوی اداره کل نوسازی مدارس، برای نوسازی این مدرسه در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: پوشش آنتن در این منطقه با مشکل روبرو است و پیگیری‌های لازم برای پوشش تلفن همراه باید انجام شود.

جباری ضمن تاکید بر اهمیت پوشش آسفالت معابر این منطقه، تصریح کرد: احداث چمن ورزشی «پای تاوه» در دستور کار قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان باید برای اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به مطالبات نمایندگان مردم منطقه «گزه»، اظهار کرد: اختصاص زمین چمن مصنوعی و پوشش تلفن همراه از جمله این مطالبات است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از «هنگویه» تشریح کرد: دال پل این منطقه با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال تهیه شد.

جباری ادامه داد: احداث دیوار حفاظتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و واگذاری ۲۰۰ قطعه زمین به جوانان بومی منطقه از دیگر اقداماتی است که با پیگیری‌های مختلف در این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: با رایزنی‌هایی که با استاندار هرمزگان انجام شد مقرر شد که پنج میلیارد ریال اعتبار برای جابجایی تیرهای برق جناح در نظر گرفته شود و اداره برق با همکاری شهرداری جناح نسبت به جمع آوری تیرها اقدام کنند تا عملیات آسفالت مسیر با کم‌ترین زمین به اتمام برسد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن