مجلس و نمایندگان
موضوعات داغ

وزارت ورزش و جوانان فقط نام جوانان را یدک می‌کشد

جوانان امروز، اخگرهای نهفته به خاکسترند

آوای سنت :نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس، با بیان اینکه مشکل تحصیل، کار، تفریح، ازدواج و مقبولیت اجتماعی جوانان هنوز حل نشده است، گفت: جوانان امروز، اخگرهای نهفته به خاکسترند و حق آنها نیست که امروز افسرده و سرخورده باشند.

به گزارش آوای سنت به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، امانقلیچ شادمهر در  نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان فقط نام جوانان را یدک  می‌کشد ولی هیچ کس در برابر این قشر سرخورده احساس مسئولیت نمی‌کند.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مشکل تحصیل، کار، تفریح، ازدواج و مقبولیت اجتماعی جوانان هنوز حل نشده است، عنوان کرد: جوانان امروز، اخگرهای نهفته به خاکسترند و حق آنها نیست که امروز افسرده و سرخورده باشند لذا برنامه‌ریزی برای این قشر، باید از اساسی‌ترین برنامه‌های دولت باشد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: ضروری است هر چه سریعتر به وضعیت جاده استراتژیک و ترانزیتی اینچه‌برون رسیدگی شود چرا که بسیاری از شهروندان را به کام مرگ کشانده، همچنین شهر نوین اینچه‌برون به عنوان یک شهر مدرن باید در دستور کار قرار گیرد.

شادمهر در ادامه در تذکری خطاب به وزیر بهداشت تأکید کرد: آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و لاپراسکوپی یکی از حوزه‌های انتخابیه و اورژانس آن، همچنین بیمارستان کودکان طالقانی نیاز به رسیدگی دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر کشاورزی خواستار پرداخت فوری غرامت خشکسالی به کشاورزان منطقه شد.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در پایان خطاب به وزیر اقتصاد تذکر داد: مدیریت بازار بسیار مهم است و به وضعیت گمرک منطقه که در حال نابودی است باید رسیدگی شود. / خانه ملت

مشاهده فیلم تذکر نماینده گنبد

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن