مجلس و نمایندگان

وظیفه معتمدین و خواص وحدت‌افزایی است

ناامنی عامل فرار سرمایه

آوای سنت : عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: وظیفه معتمدین و خواص تاکید بر لزوم وحدت است باید تلاش های دولت برای رشد استان برای مردم تشریح شده و روح امید در میان مردم دمیده شود.

حبیب الله دهمرده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم سیستان و بلوچستان، گفت: رهبر انقلاب در سال ۸۲ قریب به دو هفته در استان سیستان حضور داشتند و از همه شهرستان ها دیدار کردند، اگر مصوبات سفر رهبر انقلاب و راه آهن و بزرگراه شرق اجرایی می‌شد الان چابهار، زابل، بیرجند و مشهد به یکدیگر متصل می‌شدند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در اجرای پروژه هایی در راستای فعال شدن کریدور شرق کشور گفت: باید تلاش دولت برای اجرای این پروژه ها شتاب بیشتری بگیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در حال انتقال آب از دریای عمان است اما اصرار ما بر بهره برداری از آب ژرف است.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه وحدت قومی، مذهبی و امنیتی کلید واژه های مهم فرمایشات مقام معظم رهبری بود، اظهار داشت: دیدار رهبر انقلاب با مردم از راهکارهای مهم برای وحدت قومی و مذهبی است، مردم مشکلات خود را رو در رو با رهبر انقلاب در میان می گذارند، برگزاری این جلسات فاصله مردم با نظام را کاهش داد و محبت و وحدت ایجاد می کند و در راستای خنثی کردن توطئه های دشمنان بسیار موثر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه معتمدین و خواص تاکید بر لزوم وحدت است باید تلاش های دولت برای رشد استان برای مردم تشریح شده و روح امید در میان مردم دمیده شود.

وی با بیان اینکه خواص و معتمدین باید فرمایشات رهبر انقلاب را برای مردم تبیین کنند، اظهار داشت: اگر دولت در راستای محرومیت زدایی از استان گام‌های مهمی بر دارد دست معتمدین برای امیدوار کردن مردم باز خواهد شد.

دهمرده ادامه داد: خواص و معتمدین باید نقشه های دشمنان را برای مردم تبیین کنند،آمریکا و انگلیس تلاش دارند گسل های قومی و مذهبی را تعمیق کرده و نا امنی ایجاد کنند که همین امر عامل فراری بخش خصوصی از منطقه تعمیق محرومیت است.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن