مجلس و نمایندگان

پیام دکتر رحیمی جهان آبادی در زمینه مشارکت در انتخابات

آوای سنت :کشور ما در این ایام،‌ درگیر انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری است . در هر انتخاباتی ممکن است بین شرایط ایده آل و‌مطلوب مود نظر ما و واقعیتها فاصله و تفاوت باشد اما باید به مسائل کشور با دیدی وسیعتر و منطبق با منافع ملی نگریسته شود .

کشور ما گرفتار مذاکرات اتمی و پرونده پیچیده تحریم های ظالمانه است و درداخل کشور نیز به دلیل مشکلات اقتصادی شدید و اختلافات بین جناح هاو تخریب و سیاه نمایی انها علیه یکدیگر ، خدمات و زحمات و‌کارهای مثبت نظام هم‌که انجام می شود دیده نمی شود و این امر به مردم ناامیدی و یاس را القا می نماید .

ما دو راه داریم ؛ یا تسلیم این فضای یاس و ناامیدی و وادادگی شویم ، یا برای شرایط کشور و برون رفت از مشکلات تلاش نماییم و راه درست را جستجو کنیم.

اگر مشارکت در انتخابات کم باشد ، از صبح روز بعد انتخابات ، لحن و فشار غربی ها در مذاکرات و تحریمها شدید تر و زیاده خواهی انان بیشتر خواهد شد زیرا نظام را فاقد پشتوانه مردمی تشخیص می دهند و هرفردی رییس جمهور شود نمی تواند به راحتی مشکلات کشور را با وجود تحریمها و پشتوانه ضعیف ،حل نماید .

در فضای داخلی نیز مشارکت پایین به چالش های برخی گروه ها و افراد که درک درستی از منافع ملی ندارند کمک می کند تا بحرانها را علیه نظام بیشتر نمایند .

مردم عزیز و بزرگوار ؛
اینجانب جز برای مصلحت مردم و کشور هیچگاه موضعی نگرفته ام و اگر راهی حتی به ضرر بنده بوده اما منافع کشور و مردم در آن بوده را انتخاب نموده ام و خداوند نیر پاسخ صداقت و کار خالصانه را داده است ؛ باور عمیق دارم ؛صداقت، عالی ترین شکل سیاست ورزی مردمی است.

با عنایت به شرایط موجود کشور ؛ « مشارکت حد اکثری» پاسخ مثبت به درخواست رهبری معظم انقلاب اسلامی ، منطبق با منافع کشور ، راه حل کاهش فشار تحریمها و عقب نشینی دشمن و گرفتن فرصت چالش از فرصت طلبان داخلی است ، لذا درخواست اکید بنده بعنوان منتخب ، خادم و وکیل شما در مجلس شورای اسلامی و بعنوان فردی که با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به تحلیل ها و مسائل پیچیده موجود کشور دسترسی بیشتری دارم ؛ آن است که بی توجه به القائات منفی برخی دشمنان و معاندان ، در انتخابات حضور گسترده داشته باشید و به کشور برای گذر از این مرحله یاری رسانید. مشارکت پایین فرصت آسیبها و فشارها علیه مردم و ایران را بیشتر خواهد نمود ، نظام را در مقابل غربی های زیاده خواه تضعیف می کند.،دست ما را برای شکستن تحریمها می بندد و مشکلات مردم افزون تر خواهد شد ، کشور تاب تحمل مشکلات بیشتر را ندارد .

اینجانب برای رایزنی با کاندیدا نیز اقداماتی انجام داده ام و موضعم را در حمایت از یکی از کاندیدای محترم طی چند روز آینده اعلام می نمایم اما رای بنده فقط یک رای از شماست اینجانب شناخت شما را از فرد اصلح هرکسی باشد قبول دارم و به دیده احترام می نگرم اما انچه اینجانب انرا مهم و حیاتی برای کشور و منطقه می دانم « مشارکت و حضور حداکثری» است و انتخاب فرد اصلح ، فرع بر موضوع است و اصل ، مشارکت شما در انتخابات است.

سلامتی و عزت شما را از خداوند متعال مسالت دارم و امیدوارم خداوند خیر و صلاح کشور و مردم را در این انتخابات ، رقم زند.

با احترام
?جلیل رحیمی جهان آبادی
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن