مجلس و نمایندگان

پیگیری رفع مشکل بهداشت و درمان حوزه انتخابیه از سوی وزیر بهداشت

آوای سنت : نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده دو پروژه درمانگاه تامین اجتماعی کنارک و نیکشهر نیز به سرعت در حال اجرا است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.

معین‌الدین سعیدی ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: جلسه ای با وزیر بهداشت داشتم که در این جلسه موارد مختلفی نظیر تسریع در تامین زیرساخت ها، تامین تجهیزات دانشکده علوم پزشکی بهداشتی و خدمات درمانی چابهار و تسریع در تکمیل پروژه های بهداشتی حوزه انتخابیه مطرح شده است.

وی افزود: از موارد دیگری که در این جلسه مطرح شده است می توان به ساماندهی بیمارستان های چابهار، نیک شهر و کنارک و رفع نیازمندی ها در اسرع وقت و همچنین پرداخت حقوق کادر بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر کار داشتم که در این دیدار پیرامون احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی بحث و بررسی شد و مقرر شده است طی روزهای کلنگ این بیمارستان که اعتبار آن تامین شده است به زمین زده شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در ضمن با تلاش های انجام شده دو پروژه درمانگاه تامین اجتماعی کنارک و نیکشهر نیز به سرعت در حال اجرا است و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند./خانه ملت

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن