گفتگو و مصاحبه

حمایت کورکورانه آمریکا از اسرائیل زنگ خطری برای حاکمان اسلامی

آوای سنت: رئیس شورای اسلامی شهر بندرترکمن، حمایت کورکورانه آمریکا از رژیم صهیونیستی را زنگ خطری برای دولت های خاورمیانه دانست.

به گزارش آوای سنت، عبدالرحیم کمی در گفتگو با خبرنگار ما، گسترش جنگ در داخل غزه برای سیطره کامل اسرائیل بر سرزمین های اشغالی را گمانی وهم انگیز و خیالی بیهوده خواند و گفت: اخیرا یکی از مقامات کاخ سفید طی اظهار نظری پوچ و متناقض از نبود نشانه هایی دال بر جنایت و نقض حقوق بشر در غزه سخن گفته است. چنین ادعایی از یک مقام عالی در دولت آمریکا در این زمان و در ادوار دیگر به هیچ عنوان بعید نیست، چون آنها خود باعث جنایات بر علیه بشریت در خاک فلسطین در گذشته و امروز هستند. در عین حال می بینیم که کنگره آمریکا بودجه هنگفتی برای حمایت مستقیم از رژیم صهیونیستی مصوب کرده و همه دنیا اکنون باید سیاست این کشور در قبال اسرائیل جنایتکار را شناخته باشند.

آمریکا حتی این هجم از جنایت را نیز محکوم نخواهد کرد، لذا کنشگران مسلمان وظیفه دارند از دولتمردان آمریکا سوال کنند که آیا کشتار حدو پنج هزار تن از کودکانی معصوم، جنایت بر علیه بشریت نیست و اگر این نسل کشی ها در گوشه ای دیگر اتفاق بیفتد، آیا می توان عدله دولت متخاصم در دفاع از خود را پذیرفت؟! آمریکا باید پاسخ دهد که به چه علت مانع از بمباران بی امان بر سر مردم غزه نشده و اگر حماس هدف اصلی رژیم غاصب بود، پس این همه قربانی جنگ از کجا سر در آورده اند؟! چرا باید یک مقام اشغالگر از بمباران اتمی غزه سخن بگوید و چرا این رجز خوانی ها با محکومیت مقامات آمریکایی را در پی نداشته است؟!

کمی، حمایت کورکورانه آمریکا از رژیم صهیونیستی را زنگ خطری برای دولت های خاورمیانه دانست و افزود: اگرچه جنگ فعلی اسرائیل بر علیه مردم بی دفاع غزه رقم خورد، اما منهای کشورهای حامی قذس شریف از جمله ایران، سوریه و لبنان، هر کشور دولت دیگری در صدد کمک و همراهی با ملت ستمدیده فلسطین بر می آمد با موضع خصمانه آمریکا مواجه می گردید!

متاسفانه بخش بزرگی از اعراب خاورمیانه و آفریقا، چالش سر غزه را به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس باخته و امروز شرمنده قرآن و نبی اکرم صلی الله علیه وآله وسلم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرترکمن، طرح محکومیت اسرائیل به اتهام نسل کشی در غزه از سوی چند کشور را اقدامی بجا تحلیل کرد و یادآور شد: اگر روال سازمان ملل با این تضادها پیش برود، بزودی شاهد اقدامات مشابه بر علیه سایر کشورهای ضعیف خواهیم بود. در جنگ اسرائیل بر علیه غزه با وجود مصیبت بزرگی که بر امت وارد آمد، اما ثابت گردید که روسای دولت های منطقه جز رجزخوانی بر علیه اعمال شنیع اسرائیل کار دیگری بلد نیستند.

مردمی که روسای شان تنها به محکومیت جنگ بسنده می کنند می بایست آنی به خود آمده و فکر کنند که اگر این هجم بمب بر سر زنان و کودکان آنها ریخته می شد، چگونه می توانستند با بی تفاوتی ملل مسلمان کنار بیایند؟! مگر نه اینکه قرآن کریم بر وحدت، برابری و برادری امت در همه زمینه ها تاکید دارد، اما تاکنون کدام یک از دول مدعی مدافع قدس شریف، پرچم های شان را در همراهی با غمی که بر ملت بی دفاع غزه رفته است، نیمه افراشته کرده اند؟ البته خداوند متعال با صابرین است. چه آن مادری فلسطینی که در سوگ کودکش اشک می ریزد و چه آن بانوی مسلمانی که در جایی دیگر با وی همدردی می کند، هر دو یک غم مشترک و سنگین دارند.

عبدالرحیم کمی، بهشت را جایگاه ابدی شهدای غزه در راه دفاع از وطن و مسجدالاقصی توصیف کرد و یادآور شد: در خبرها آمده است که یکی از مقامات اسرائیلی به متعفن بودن اجساد سربازان خود اذعان کرده است. این سزای کسانی می باشد که به دستور یک جلاد نسل کش، گردن نهاده و به مردم بیگناه فارغ از هر دین و مذهب حمله ور می شوند. شاید روزی سربازان صهیونیست بخواهند بر نسل کشی در غزه معترف شوند، اما بنابر وعده الهی بخشیده نخواهند شد. تاریخ شاهد آن خواهد بود که جلاد و سپردگانش از این نسل کشی ها روی خوش ندیده و حتی دنیا نیز با همه فریبکار بودنش به آنها وفادار نخواهد ماند.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن