گفتگو و مصاحبه

رد درخواست ملاقات بایدن یک اقدام مثبت است

آوای سنت: عالم اهل سنت کورد، رد درخواست بایدن از سوی سران کشورهای عربی برای گقتگو را گامی مثبت در جهت حمایت از مردم فلسطین عنوان نمود.

به گزارش آوای سنت ماموستا محمد طاهر احمد زاده در گفتگو با خبرنگار ما، با اظهار تاسف از رفتار حامیان به اصطلاح دفاع از حقوق بشر و آلوده بودن دست آمریکا و اروپا در کشتار مردم بی دفاع غزه و علی الخصوص حمله موشکی به بیمارستان معمدانی، نام غزه و شهدای آن را در صفحات تاریخ دفاع از بیت‌المقدس و مسجد الاقصی جاودانه خواند و گفت: تهدید ترور، یاوه گویی و دروغ پردازی در سیمای دولتمردان اسرائیل و حامیان آن نقاب از چهره پلید شان برداشته و همگی بدون آنکه ذره ای، حملات وحشیانه به شهر بی دافع غزه را زیر سوال ببرند، خود را حامی رژیم اشغالگر قدس می دانند و با افتخار به این رفتارشان حاضر به گفتگو درباره حمله اسرائیل به غزه و حمله موشکی به بیمارستان معمدانی نیستند!

ماموستا احمد زاده، تصمیم سران کشورهای مسلمان در عدم پذیرش رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر اخیر وی به منطقه خاورمیانه را گامی مثبت از سوی دنیای اسلام در حمایت از مردم فلسطین توصیف کرد و افزود: رئیس‌جمهور شرمسار آمریکا از یک طرف به اسرائیل تسهلیحات کشتار جمعی می رساند و از طرف دیگر می خواهد حمله رژیم صهیونیستی به غزه را دفاع از خود توجیه کند، اما وی باید بداند که دولتش نفوذ و جایگاهش را در متطقه از دست داده و نقشه حامیان دولت غاصب اسرائیل جهت عادی سازی روابط اعراب با این رژیم با وجود سال ها فریبکاری نقش برآب شده است. امروز اعراب به خوبی می دانند که اسرائیل دست نشانده آمریکا در منطقه است و از برقراری روابط با این رژیم عصیانگر، نفعی به ملت عرب نخواهد رسید.

این عالم اهل سنت کورد با استناد به حدیث صحیح پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله، اظهار داشت: اگر هر یک از شما منکرى را دید، باید با دست خود آن را تغییر دهد. اگر نتوانست با زبانش تغییر دهد (اعتراض کند) و اگر نتوانست آن را در قلبش انکار کند، این ضعیف ترین مرحله ایمان است. رژیم سفاک، کودک کش و خونخوار صهیونیستی از سال دو هزار و هشت تاکنون ده ها هزار شهروند غیرنظامی را در غزه و کرانه باختری به شهادت رسانده است که جمعی کثیری از آنان کودک بوده اند!

امروز قاطبه دنیای اسلام و مردم غرب و آمریکا حمله وحشیانه و ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی غزه را محکوم کرده اند. حمله ای که منجر به کشته شدن حداقل هشتصد کودک، تعداد بیشماری زنان، بیماران، کادر بیمارستان و شهروندان غیر نظامی را موجب گردیده است. رژیم اشغالی صهیونیستی در طول سالیان متمادی با حمایت استکبار جهانی امریکا و استعمار انگلیس در سکوت مجامع بین المللی و بی تفاوتی و سکوت برخی حکام منطقه با زیر پا گذاشتن کلیه کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی و نقض فاحش منشور حقوق بشر به بهانه های مختلف مردم بی دفاع و بیگناه را به خاک و خون می کشد.

ماموستا احمد زاده یادآور شد: این رژیم ضمن ارتکاب به جرایم و جنایت جنگی علیه بشریت با ویران کردن شهرها و روستاها بر تعداد شهداء و آوارگان فلسطینی افزوده و به زعم خود در حال اجرای نرم نقشه شوم، مدعی مالیکیت بر اراضی فلسطین می باشد. سران رژیم متوهم و غاصب صهیونیستی در کتابی خود را ملت برگزیده معرفی می کنند. آنها مدعی تملک بر بین النهرین تا قدس شریف، کرانه باختری و رود نیل مصر تا دجله و فرات در عراق و لبنان و همچنین سوریه و اردن می باشند و خود را محق اصلی بر سرزمین های اسلامی می دانند! لذا این قتل عام ها و نسل کشی ها کاملا سازمان یافته و هدفمند طراحی شده اند.

اشغال قدس قبله ی اول مسلمانان و محل اسراء و معراج حضرت رسول اکرم است بر هر مسلمانی تکلیف می کند که به هر نحوی که از دست و زبان و توانش بر می آید از مظلوم دفاع و حمایت کرده و در برابر ظلم ظالم بی تفاوت و ساکت نباشد.

برچسب ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن